Відвідувачі
107
Статті
1091
Перегляди статей
354855

Розважальна гра

Розважальна програма MerryEnglish” для учнів 2-4 класів

Незнайко.(виходить на сцену)Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською.

Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не абихто ,

а сама пані English– Англійська мова. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.

Мова. То хто це тут знає англійську «достатньо добре» ?

Незнайко. Ну , я! А що? How do you do? Where do you live? Kyiv is a capital of UKRAINE.

Bland a med. Head&Shoulders… Та я стільки слів знаю!

Мова. Ну, тоді розпочнімо наш урок прямо зараз. What is your nameе?

Незнайко. Це я знаю! Хто таке не знає?! My name is Neznayko.

Мова.How do you do?

Незнайко. ??? А можна повільніше? Бо це ж ви таке питаєте-як в інституті…

Що це ви таке спитали?

Мова. Як справи?

Незнайко. Ось! Бачите, діти! Я ж казав що англійська – це якась неправильна мова!

How-do-you-do. Це ж скільки слів… Аж чотири… А спитали всього-на-всього «Як справи?»

Це ж слів удвічі більше. Що ж виходить – може й голова у мене стане удвічі більша,

коли я вивчу всю цю англійську? Вибачайте, але я вважаю, що мій

словниковий «напас» достатньо глибокий і мене вже можна зарахувати

до досить просвічених людей. А англійська… Хіба це так важливо?

Мова. По-перше, словниковий запас , а не напас і ти хочеш стати освіченим , а не «просвіченим», а по-друге, англійська – це важливо і про це знають вісі діти.(виходять учні початкових класів)

Учень 1. Англійська мова поширилася по всьому світу, починаючи з 17 століття,

і залишається основною міжнародною мовою спілкування, торгівлі і техніки.

Англійська належить до тих мов, що має найширший словниковий запас:

Оксфордський Словник Англійської мови нараховує близько 600 000 слів.

Учень 2. Також це мова, яку знають найбільше людей як другу (нерідну) : приблизно 350'000'000 людей.

Учень 3. Англійською друкують найбільше.

Учень 4. Якщо хочеш подорожувати і відвідати різні куточки нашої планети – без англійської не обійтися!

Незнайко. Як можна вивчити всі ці дивні слова! Я, щойно почую Goodmorning!,

то мені так і хочеться кудись втекти… Англійська - це ж так нудно!!! (починає плакати)

Учень 1.  Незнайку , не плач, дорогенький!

Незнайко. Як же мені не плакати? Сльози самі ллються і ллються…

Учень 2. Ми дуже хочемо тебе розвеселити! Давай ми сьогодні влаштуємо свято.

Справжнє свято англійської мови і ти побачиш , що це може бути весело і цікаво.

(учні 2-3 класу декламують вірші)

  1. This is my father.

This is my mother.

This is my sister.

This is my brother.

Father, mother, sister, brother

Hand in hand with one another

  1. Every day, every day

Little children like to play.

  1. Song “What is your name?”

What is your name?

My name is Harry.

What is your name?

My name is Marry.

What is your name?

My name is Nick.

What is your name?

My name is Vick.

Незнайко. Ой, які ж ви молодці! А я теж знаю дещо англійською…

Наприклад, я можу назвати всіх тварин та звірят! Ну, майже всіх…

Мова. То давай їх запросимо сюди , до нас.

(виходять діти з іграшками)

This is a cat,                          This is a dog,

He looks for a rat,                 He sit at a frog,

His name is Pete,                  His name is Mark,

He likes to eat.                      He likes to bark.

This is a fox,                       This is a monkey,

She looks at a box,             He is on a donkey,

She makes a plan                His name is Pride,

To catch a hen.                    He likes to ride.

                Cat and Mouse

Little mouse, little mouse

where is your house?

Big cat, big cat,

I have no flat!

Little mouse, little mouse

Come to my house

Big cat, big cat,

I cannot do that!!!

Song “I like to sing”

Незнайко. Thank you very mach, дорогенькі мої.

Мова. О, я бачу що твої сльози вже висохли, Незнайку. А ти любиш свята?

Незнайко. Авжеж! А хто ж їх не любить?

Мова. А яке твоє улюблене?

Незнайко. День народження! Я думаю, що всі діти люблять свій день народження!

Мова. А чи знаєш ти без якої пісні не обходиться жодне свято?

Незнайко. А я знаю, а я знаю. Ну ж бо , давайте заспіваємо всі разом!

Happy birthday to you,

Happy birthday to you,

Happy birthday Neznayka,

Happy birthday to you!

Шкода , що сьогодні не мій день народження, а то я так люблю подарунки…

Мова. Ти можеш їх заробити, якщо візьмеш участь у конкурсі «Хто більше?»

Незнайко. Хто більше пострибає на одній нозі? Хто більше зловить котів? Хто більше з’їсть цукерок?

Мова. Ні. Конкурс – хто більше знає віршів англійською мовою.

Незнайко. А призи будуть?

Конкурс «Poems»

Незнайко. Шкода, що знаю так мало …

Мова. Не сумуй. Бо діти приготували для тебе багато цікавого і веселого.

Song “Toys for me, toys for you”.

Незнайко. А знаєш, нещодавно і я отримав «море» подарунків.

Мова. У тебе був день народження?

Незнайко. Ні. Ми ж святкували моє улюблене свято – Різдво.

Мова. О, англійці дуже люблять це свято. У всьому світі люди святкують по-різному і цікаво.

Учень1.  1-24 грудня – підготовка до Різдва (Advent )
Це тижні підготовки до Різдва. У цей час духовні наставники християн просять їх задуматися про істинне значення Різдва й обдумати, чи дійсно вони наслідують прикладу Ісуса Христа у своєму житті. Одна з головних традицій цих тижнів - це вінки зі свічками, які мають особливе значення. Такі вінки роблять у першу неділю цього періоду, і звичайно вони складаються із 5 свічок: чотирьох червоних і однієї білої. Кожну неділю запалюється нова червона свічка. Вони запалюються у той час, коли сім'я збирається разом за молитвою, святковим столом і т.д. Білу свічку запалюють у вечір перед Різдвом як символ того, що у світ прийде Христос і освітить пітьму.
24-25 грудня – Різдво (Christmas)
Звичай вішати шкарпетки для подарунків прийшов із Англії. Санта Клаус одного разу упустив кілька золотих монет, коли спускався вниз по димарю. Монети б провалилися у пічку і пропали , якби не потрапили у шкарпетку, яку була повішено для просушування. Відтоді діти вішають шкарпетки на камін у надії знайти їх повними подарунків. Вони пишуть листи з описом їхніх бажань, але замість того, щоб відправляти їх поштою,  кидають  у вогонь. А Санта Клаус старанно читає дим.

Учень 2. Походження вітальних листівок

Перша новорічна листівка з'явилася в туманному Альбіоні в 1794 році. Якийсь художник Добсон відправив своєму другові поздоровлення зі святом, на якому намалював зі зворотної сторони картинку із зображенням сімейства навколо ялинки. Другові це сподобалося, і на наступний рік новоявлені листівки розлетілися вже по всіх знайомих спритного художника.Звичайно, незабаром ідею підхопили підприємці, що пустилися малювати вітальні картки на продаж.Є й інша версія. Вона говорить, що вперше різдвяні листівки з'явилися в 1841 році у вітрині книгарні в Шотландії. Чи не самі шотландці придумали цю версію, щоб позбавити англійців слави першовідкривачів?Яка із цих версій більш правдоподібна точно не знає ніхто. Одне безсумнівно - що перша поштова листівка з'явилася із приводу Нового Року. І сьогодні різдвяні й новорічні листівки, мабуть, користуються найбільшою популярністю серед усіх поштових карток.

Конкурс «Різдвяних листівок»(проводився під час тижня іноземної мови)

 Незнайко. А давайте запросимо сюди переможців і привітаємо.

 Учень 3.  Різдвяну ялину стали прикрашати на Різдво близько тисячі років тому у Німеччини. Це , хоч і споконвічно німецький звичай, став дуже популярним , коли принц Альберт наказав принести і прикрасити ялинку у Віндзорському замку для його дружини Вікторії та їхніх дітей. Ялинки прикрашали свічками доти, поки не винайшли електричні гірлянди. У Святвечір англійські діти залишають пироги з м'ясом і бренді для Санти,і моркву для оленів.  Подарунки відкриваються вранці на Різдво. Діти прокидаються дуже рано  і знаходять шкарпетку, повну дарунків, у ногах ліжка і  на підлозі. Пізніше сім'я збирається разом, щоб відкрити всі подарунки, які були залишені під ялинкою. Теперішній Санта Клаус — це веселий дідусь з білою бородою та в тулупі з червоним капелюхом. Він літає по повітрі на казкових оленях та влазить через димарі до будинків, щоб дарувати дітям і дорослим подарунки. Образом Санти послужив рекламний персонаж компанії Кока-Кола, який так сподобався дітям своїм виглядом, що став основою для створення всесвітньовідомого Санта Клауса.

Учень 3. Англійці вітають один одного з Різдвом не лише вітальними листівками, а й співають різдвяні пісні - колядки (Carrols).

Song “We wish you a merry Christmas”

Мова. А я знаю, що діти підготували ще й твої улюблені казки

 (інсценізації)

  1. Tale “Turnip”.

Characters:  The Turnip

Grandmother

Grandfather

Granddaughter

The Dog

The Cat

The  Mouse

Pupil:  Grandfather goes into the garden and sees a big yellow turnip.

Grandfather: Oh, what a big turnip I can see in our garden! I want to pull it up. One, two, three. One, two, three. No result. Granny, hey, Granny, come and help me, please.

Grandmother: What do you want? Why are you calling me?

Grandfather: Look! What a big turnip we have in our garden! Help me to pull it up, please. One, two, three. One, two, three. No result. Granddaughter, Grand-daughter, help us, please!

Granddaughter:  All right, Granny. I’m coming.

Grandfather, Grandmother and Granddaughter (pulling together). One, two, three!.. One, two, three! …One, two, three! (No result) Oh, it’s too big for us!

Granddaughter: Dog, Dog, help us, please!

The Dog: Bow-wow! One, two, three. One, two, three. No result.

The Cat: Miau! What’s the matter, my dear friends? Oh, what do I see! Such a big turnip! I’ll help you. Let us pull it up. One, two, three. One, two, three.                    No result.  Mouse, mouse, come here and help us.

The Mouse: What’s the matter, my dear friends? Such a big turnip! I’ll help you. Get us pull it up. One, two, three. One, two, three.

 The Turnip: Here I am. Thank you!



  1.   Tale «Little Round Bun»

Grandpa: Granny, dear, bake a tasty bun, please.

Granny: With great pleasure.

                    Now I’ll bake a little round bun.

                    Here it is. Look.

Grandpa: I like it.

                     It is very nice, round and little.

                     I think it is very tasty.

   Granny: You are right.

                  But it is too hot now.

   Grandpa: Put it on the window

Granny: OK.

Little Round Bun:(надалі Колобок наспівує свою пісеньку під музику I can swim but cannot run

I can swim but cannot run.

I can swim but cannot jump.

I can swim but cannot hop.

I can jump but cannot stop.

I’m Little Round Bun,

 I can sing and roll, and run,

 I ran away from home,

 I’m here all alone.

Hare: Hello. I’m Hare-Long-Ears.

             And who are you?

Little Round Bun: I’m Little Round Bun.

                            Glad to meet you.

Hare: Glad to meet you too.

             Oh, you are very nice.

             I’ll eat you up.

Little Round Bun: Don’t eat me! Don’t eat me! 

                               I can sing and I’ll sing a song to you.

                               Listen:

                               I’m Little Round Bun

                               I can sing and roll, and run,

                               I ran away from home,

                               I’m here all alone.

Wolf: Hi! I’m Grey Angry Wolf.

             I’m very serious, and you?

Little Round Bun: I’m Little Round Bun.

                                   I’m happy.

Wolf: I’m eat you up.

Little Round Bun: Don’t eat me! Don’t eat me! 

                                   I can sing and I’ll sing a song to you. Listen:

                                   I’m Little Round Bun

                                   I can sing and roll, and run,

                                   I ran away from home,

                                   I’m here all alone.

   Bear: Hey, who are you?

   Little Round Bun: I’m Little Round Bun

                                  Glad to meet you.

                                  And who are you?

   Bear: I’m bear-Round-Hair.

             I can eat you up now.

   Little Round Bun: No, you can’t.

                                  I’ll sing a song to you. Listen:

                                  I’m Little Round Bun

                                  I can sing and roll, and run,

                                  I ran away from home,

                                  I’m here all alone.

   Fox: Oh, what a nice Little Round Bun!   

           I like you.     

   Little Round Bun: Who are you?

   Fox: I’m a fox. I’m a fox.  I’m a beautiful fox.

           My name is Foxie-Loxie. I have a long tail.

           I am smart.  I am special!

   Little Round Bun: Glad to meet you, Foxie-Loxie.

                                  I can sing. Listen:

                                  I’m Little Round Bun

                                  I can sing and roll, and run,

                                  I ran away from home,

                                  I’m here all alone.

   Fox: Dear Little Round Bun. I can’t here you.

           Sing a song again.  Come to me nearer.

   Little Round Bun: With pleasure:

                                  I’m Little Round Bun

                                  I can sing and roll, and run,

                                  I ran away from home,

                                  I’m here all alone.

   Fox: Hum!!!

Незнайко. А давайте і мене навчимо чомусь корисному.

Дівчинка1. Я можу допомогти тобі з англійською!

Незнайко. А який бал у тебе з іноземної?

Дівчинка1. Десять.

(виходить інша дівчинка)

Дівчинка2ю. А чого це ти будеш допомагати? Я теж можу!

Незнайко. А в тебе які оцінки?

Дівчинка2. Шість, а що ? Зате всі хіти англійською я знаю на зубок!(наспівує приспів «FreakyLikeMeMadcon)

Незнайко. Така англійська мені більше до вподоби. (підходить до Дівчинки2)

Дівчинка1. Почекай, почекай! (відтягує Незнайка за руку до себе) Але в цьому році я планую підвищити свій бал з іноземної до дванадцяти! А потім!... Університет, навчання за кордоном, Шекспір в оригіналі… Буду подорожувати: Канада, Америка, Австралія, Лондон… Може навіть до самої королеви потраплю на прийом…

Дівчинка2. (перериваючи) А я щоб вивчити англійську купила собі плеєр! (ставить плеєр на підлогу, звучить музика «FreakyLikeMeMadcon, дівчатка виконують танець)

Незнайко. Анюто (Дівчинка2), твій метод вивчення англійської мені подобається! (Дівчинка1, махнувши рукою йде зі сцени) Слухай, а що воно означає freakylikeme”?

Дівчинка2. А я звідки знаю? Ти що хочеш, щоб я не лише знала слова пісень, а ще й розуміла що воно означають!?? Спитай краще в Ірини (Дівчинка1), це ж вона зібралася на прийом до королеви. А я!? Я – майбутня королева дискотеки! (йде наспівуючи)

Мова. Незнайку, чи сподобалося тобі сьогодні?

Незнайко.Дуже, дуже!

Мова. Незнайку діти багато працювали, щоб приготувати таке свято. І не лише сьогодні, а щодень, щоуроку… Тому я думаю , що тобі треба подякувати дітям і пообіцяти, що ти будеш старанно вчитися.

Незнайко. Обіцяю.                   

//