урок читання
- Деталі
- Батьківська категорія: Атестація 2016
- Створено: П'ятниця, 08 січня 2016, 09:50
- Останнє оновлення: Четвер, 21 січня 2016, 13:19
- Перегляди: 941
Тема: Ганна Чубач «У лісочку на пеньочку»
Мета: ознайомити учнів з творчістю Г. Чубач,
продовжувати формувати вміння виразно читати поетичні твори ;
розвивати вміння формулювати оцінні судження, поповнювати словниковий запас учнів,
розвивати уяву, фантазію учнів, учити помічати незвичайне у звичайних природних явищах;
виховувати почуття поваги до чужої праці.
Обладнання: підручник, картки із завданнями, сигнальні картки,
авторська презентація «Ганна Чубач «У лісочку на пеньочку»», ноутбук, проектор.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Форма проведення: урок-телепередача.
Хід уроку:
- Організація класу
- Привітання (слайд 1)
Холодно зараз в лісах і лугах.
Холодно зайцям, лисичкам, птахам.
Затишно й тепло в класі у нас,
Гостей вітає наш дружній клас.
1.2.Презинтація уроку
- Сьогодні ви станете активними учасниками телепередачі
«У лісочку на пеньочку» ( слайд 2)
1.3. Очікування
2. Вивчення нового матеріалу.
2.1. Рубрика «Вправні язички» . Мовна розминка. ( слайд 3)
-Наші зйомки будуть активними і для цього давайте розбудемо наші язички і прочитаємо чистомовку
( слайд 4) Ла-ла-ла –
В хаті нірка є мала.
Ве-ве-ве –
Хто сіренький там живе?
Ир-ир-ир –
Той, хто дуже любить сир.
Ір-ір-ір –
І папір гризе до дір
2.2. Рубрика «Цікавинка» ( слайд 5)
- Наші кореспонденти активно готувались до зйомок телепередачі і раді представити підготовлену інформацію
(Виступ кореспондентів)
2.2.1. Біографічна довідка ( слайд6 )
- Ганна Чубач дуже хотіла побувати на зйомках нашої передачі, але вона дуже зайнята тому передала вам відеоролик-звернення .
Прошу вашої уваги
2.2.2.Відео та аудіо звернення (гіперпосилання)
2.3. Рубрика «Відгадай і розкажи» ( слайд 7 )
( Кореспонденти читають загадки)
( слайд 8) Ніч...Злодюжка довгохвоста
До коморо ходить в гості.
Хвать торбинку із зерном-
І в шпаринку шасть бігом (мишка)
( слайд 9 ) Сірі крильця в нього є,
Дзьобом зернятка клює,
Проспівав нам: чив-чив-чив;
Зїв зерно – і полетів (горобець)
2.4. Гра «Передбачення». Вправа «Мікрофон» ( слайд 10)
( Кореспонденти )
- Де можуть зустрітися горобець та миша?
- Якими героями можуть бути ці звірята у художніх творах?
-У творах якого жанру можуть зустрітися такі герої?
2.5. Ознайомлення з твором Г. Чубач «У лісочку на пеньочку».
2.5.1. Евристична бесіда.
- Наша телепередача є інформаційною, творчою та навчальною, тому я пропоную всім учасникам зйомок познайомитись їз віршем Ганни Чубач
«У лісочку на пеньочку». І напевно ви здогадалися хто є героями цього твору
2.5.2. Рубрика «Читайлики» ( слайд 11 )
2.5.2.1. Постановка націлюючого питання.
- Що робила мишка? (інтерв’ю)
2.5.2.2. Первинне зразкове читання твору вчителем.
2.5.2.3.Рубрика «Словничок».Словникова робота( слайд 12)
Виточка, заздрити, зажурилась.
2.5.3. Рубрика «Відлуння» ( слайд 13)
Гірко
пеньочку
заздрісно
розірвали
зажурилася
весело
настрій
загубило
крильцями
сріблиночка
- - Прочитайте лише дієслова.
- - А тепер лише слова з м’якими приголосними.
2.5.4.Читання вірша учнями
2.5.5.Рубрика «Поміркуємо» ( слайд 14)
Бесіда за змістом прочитаного.
- Продовжіть міркування
- Спочатку мишка вишивала для синочка весело, тому що…
- Чому настрій мишки змінюється?
2.6. Рубрика «Музична пауза». Фізхвилинка ( слайд 15 )
2.7.Рубрика «Ланцюжкова » ( слайд16 )
- Я пропонує прочитати вірш ланцюжком по одному рядочку
2.8. Рубрика «Дружня» ( слайд17 )
2.8.2. Вибіркове читання. Робота в парах
Група № 1 Хто прилетів і заздрісно дивився на сорочку? ________________________________________________________ |
Група №2 Що зробили горобці, коли почали битися? _________________________________________________________ |
Група №3 Як відреагувала мишка, на збитки, які зробили горобці? __________________________________________________________ |
2.8.3. Складання речень. Робота в групах
У лісочку на пеньочку мишка вишивала сорочку.
Сіра мишка для свого синочка вишивала сорочку.
Ниточка-сріблиночка та із павутиночки.
Голочка із гілочки тихої ялиночки.
Вишивала і співала, бо хороший настрій мала.
Горобці злетілися, на пеньочок сіли.
На вишиту сорочку заздрісно дивились.
А коли втомилися, то взялися весело між собою битися.
Загубили голочку, розірвали ниточку.
Миша зажурилася, заридала гірко.
Синочок без сорочки заховався в нірку.
3. Підсумок уроку. Опитування залу
3.1. Інтерв’ю( слайд 18)
3.2. Гра «Так чи ні» ( слайд 19-27 )
3.3. Підсумок очікувань
4. Оцінювання
5. Домашнє завдання ( слайд 29)