МатематикаСадок
- Деталі
- Батьківська категорія: Атестація вчителів
- Створено: Середа, 25 березня 2015, 18:37
- Останнє оновлення: Середа, 25 березня 2015, 18:37
- Перегляди: 533
Конспект заняття із логіко-математичного розвитку «Підводний світ»
(молодша група)
Мета: Формувати вміння дітей правильно орієнтуватися в просторі.
Вчити дітей складати певний предмет з окремих частин.Розвивати логічне мислення, пам'ять, зосередженість, дрібну моторику пальців рук.Закріпити знання геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник), поняття один – багато. Вправляти у орієнтуванні в просторі. Розвивати у дітей зорову пам'ять, зосередженість, увагу,знання про мешканців підводного світу. Виховувати інтерес до занять з математики, вміння узгоджувати свої дії з рухами і діями друзів.
Обладнання: Площинне зображення моря, набір плоских мешканців моря (рибки двох видів, черепаха з геометричних фігур, восьминіг з кольоровими чобітками, малюнок русалоньки з частин), картки з завданнями.
Хід заняття:
Вихователь:
- Діти, погляньте сьогодні до нас прийшло багато гостей.
Треба чемно привітатись
Дружно – весело сказати:
«Добрий день!»
Вліво – вправо поверніться
Один – одному всміхніться.
«Добрий день! Добрий день!»
Психологічна гімнастика:
- Давайте станемо в коло, заплющимо очі і уявимо, що ми з вами на березі моря. Пригріває лагідне, тепле сонечко, ми піднімаємо до нього голівки,глибоко вдихаємо морське повітря. Від легенького вітерцю набігають хвильки на наші ніжки. І ми поступово перетворюємося в маленьких рибок. Пірнаємо у прозору, чисту воду. Вода омиває і пестить наше тільце. Ми занурюємося все глибше і глибше…
- І ось ми з вами на самому дні.
Завдання 1:
- Погляньте у воді рибки плавають великі і малі, треба нам поспішити по місцях їх розмістити.
- Дітки, маленькі рибки плавають вгорі, а великі внизу.
-А як ви вважаєте, що допомагає рибкам плавати? Молодці, попливли далі.
Завдання 2:
-Подивіться восьминіг
Має він багато ніг
Допоможем йому трішки
Взуєм чобітки на ніжки.
- Діти, погляньте у восьминога на ніжках одягнуті шкарпетки, всі вони різного кольору. Треба на них взути чобітки відповідного кольору.
- Восьминогів у нас скільки?(один) А ніжок у нього скільки?(багато)
Завдання 3:
- Дітки, відгадайте загадку:
Мала, та ще й плеската,
На спинці в неї хата
Куди повзе, за собою хатку везе. (Черепаха)
- Черепашка пустувала у водичці і хвильки змили красивий малюнок на її панцирі. Панцир у нашої черепашки складається з геометричних фігур. Нам потрібно поставити кожну фігуру на своє місце.
(Діти викладають г/ф на панцирі у черепахи.)
- Діти, з яких г/ф складається панцир? А на яку г/ф схожий панцир? Скільки трикутників?(один) А квадратів?(багато)
- Молодці, а зараз давайте відпочинемо. Ви маленькі рибки, які плавають у тихому спокійному морі. (1хв) Діти, що ви можете сказати про воду, яка вона – чиста, прозора,прохолодна? Щоб вода була завжди залишалась такою треба не забруднювати струмочки, річки, озера, моря.
(Під спокійну музику діти імітують різні рухи)
- Трішки відпочили, а зараз перед вами стоїть наступне завдання.
Завдання 4:
- Діти, маленькі восьминіжки бешкетували в морі і загубили своїх матусь. Мами та їхні дітки одного кольору. Допоможіть маленьким восьминіжкам знайти своїх матусь.
(Діти виконують завдання на картках, а вихователь з слабкою дитиною виконує завдання на дошці)
- Діти, в морі живе дуже багато різних мешканців, кого з них ви знаєте? Молодці. Подорожуємо далі.
Завдання 5 :
-Ось, будь ласка,вам ключів велика в’язка,
Ключ потрібний віднайдіть, швидко скриньку відчиніть!
(Діти знаходять потрібний ключ до скриньки, скринька відчиняється і там знаходиться незвичайна картинка, яку слід скласти з частин)
-Діти, погляньте, хто зображений на картинці?
Русалонька. Діти, це казковий персонаж, вона зустрічається в
казках, мультиках. Скажіть, чим вона відрізняється від людей?
- Молодці, ви правильно виконали всі завдання в математичному морі. Мешканці моря вдячні вам і дарують солодощі – морські камінці.
- Ось і закінчується наша подорож, час повертатися додому. Давайте всі візьмемося за ручки, закриємо оченята і уявимо, що ми пливемо додому. Ось ми знову вдома.
- Сподобалася вам наша подорож? А що сподобалося найбільше?