ЗИМОВІ ЯВИЩА В ПРИРОДІ
- Деталі
- Створено: Середа, 22 березня 2017, 11:20
- Останнє оновлення: Середа, 22 березня 2017, 11:20
- Перегляди: 4050
Конспект інтегрованого заняття (у середній групі)
Тема: «Зимові явища у природі, малювання сніговка »
Мета: розвивати інтерес до змін у природі, пов язаних із приходом зими;
- ознайомити з різними станами води, властивостями снігу, льду(холодний , твердий,крихкий);
- уточнити знання дітей про зимові природні явища;
- збагачувати активний словник дітей;
- вправляти дітей у малюванні предметів круглої форми ;
- вчити передавати в малюнку будову предмета, який складається з кількох частин.
Матеріал:
Картини із зображенням зими, фарби, пензлик,папір.
Вихователь:Доброго ранку, діти! У нас сьогодні незвичайне заняття, бо до нас завітало гостей багато привітаймося з ними.
Доброго дня ми раді вас вітати
Наберемо в долоні сміху
Подаруємо усім втіху
(Розглядаємо картину)
- Діти сьогодні ми ще раз з вами поговоримо про зиму. Зима-прекрасна пора року.
А як назвати зиму лагідно (Зимонька)
- Як ми назвемо погоду взимку (Зимова)
- Коли надворі особливо холодно ми скажемо , що нам зимно
- Пташки які залишаються взимку в рідному краї , ми називаємо (Осілі)
Отже що вони роблять на батьківщині(Зимують).
А які ви знаєте ознаки зими?
- ( Взимку сильні морози. Часто йде сніг після чого ростуть великі кучугури снігу. Річка замерзає і покривається льодом. На деревах іній).
- Так правильно це все ознаки зими. Ми з вами говорили що є три місяці зими зараз я вам прочитаю віршики а пригадаєте які це.
Рано вранці в грудні,
Перший сніг вже на дворі.
Ми розчищаємо доріжки,
В теплим одязі усі.
-Про який місяць говориться . (про грудень).
- Правильно в грудні висипає перший сніг. Стає холодно і ми одягаємо теплий одяг.
- А зараз послухайте
Відкриваю календар-
Січень починається.
Снігу повно у дворі
Дітки на санках катаються.
- Про який місяць розповіла? (про січень).
Чому ви так вирішили? (З січня починається новий рік. У січні багато снігу). Правильно, молодці діти.
Лютий лютує, по землі крокує
Виє вітер у дворі, падає сніг по всій землі
- А це вірш про який місяць? (лютий). Так правильно в лютому, дмуть вітри.
- Зима є найхолодніша пора року. Сонце взимку не зігріває землю, бо піднімається невисоко. День коротший а ніч довша. Взимку випадає сніг.
Підійдіть будь ласка і загляньте у відерочко що ви бачите(сніг…)
Розкажіть мені який він (діти добирають слова для опису снігу – холодний , м який, білий,мокрий, пухкий,сріблястий)
Вихователь:Є ще одна ознака зими – мороз. З його допомогою сніг залишається пухким, не тане, змінюється стан води на ставках, на калюжах зявляється твердий, прозорий лід. Щоб ми у цьому переконалися проведемо дослід.
Дослідна діяльність.
(Розглядаємо сніг у відерці пропонуємо поділити сніг пополам одну частину поставити на вікно а іншу залишити в кімнаті в кінці заняття порівняти результ).
- Змінюється взимку і стан дерев .Ви помічали колись на деревах зимою листя (Відповіді дітей).
- Коли холодно вони ніби засинають, не ростуть, не квітнуть узимку. Тільки сосни та ялинки залишаються зеленими.
Фізкультхвилинка. «Розтанули – замерзли»
(Діти розходяться по групі сніжинки розтанули –рухаються;
Замерзли стають на місцях)
Вихователь: 1.Розглядаємо малюнок сніговика відгадуємо загадку.
З відром на голові
Стою взимку я на дворі. (сніговик)
2.Вихователь пропонує дітям пригадати як ліпили сніговичка на прогулянці,вдома уточнює рухами рук у повітрі, як малювати предмети округлої форми.
3.На контурному малюнку вихователь показує прийом зафарбовування круглої форми в одну сторону.
4.Самостійна робота дітей .Під час виконання роботи вихователь стежить як діти тримають пензлик,користуються фарбами.
5.Виставка робіт. Аналіз.