Подорож країною здоровя

  • Друк

Тема.Подорож  країною Здоров’я.

Мета:

  Перевірити рівень оволодіння (засвоєння і застосування) учнями навчальним матеріалом  з  розділу «Фізична складова  здоров’я».

  Розширити уявлення учнів про корисну для здоров’я їжу, особисту гігієну тіла, здоровий спосіб життя.

  Розвивати практичні навички правильного вибору продуктів харчування, догляду за своїм тілом, одягом, взуттям.

  Виховувати позитивні емоції щодо свого здоров’я, бажання вживати тільки корисні продукти,багаті на вітаміни, потребу у здоров’ї як важливій життєвій цінності.

Обладнання:

проектор, «Маршрутна  карта», презентація, додатки, смайлики.

Тип уроку:   урок закріплення і систематизації знань і вмінь учнів; урок-подорож.

 

Очікувані результати:   1. Зацікавленість учнів даним видом роботи.

2. Застосування учнями отриманих знань у  житті.

3. Використання учнями  власного життєвого досвіду.

4. Створення в класі сприятливої емоційної атмосфери.

Хід уроку

І. Організація класу.

    Психологічний настрій.

Пролунав дзвінок веселий,

Всіх покликав на урок.

Щезли втома, лінь, розмови,

Починається урок.

Привітання.

Об’єднання учнів у  групи ( А,С,D)

ІІ. Оголошення теми і мети уроку  (слайди 1,2).

        

        Стимулювання та мотивація навчальної діяльності.

  - Працювати будемо під таким девізом:

                                                        Не просто слухати, а чути.

                                                        Не просто дивитись, а бачити.

                                                        Не просто відповідати, а  міркувати.

Дружно і плідно працювати.

- Під час уроку ви будете досягати успіху завдяки своїм правильним відповідям. За ваші вірні відповіді ви будете отримувати бонуси-смайлики. Хто більше їх збере, отримає гарну оцінку.

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

        

                                            Мозковий штурм.

-         Що таке  здоров’я? (слайд 3)

-         Назвіть складові  здорового  способу  життя. (слайд 4)

-         Що  таке раціональне  харчування? (слайд 5)

        

IV. Активізація розумової діяльності учнів шляхом подорожі  країною  Здоров’я.

- З’ясувати, що потрібно для того, щоб бути здоровим, нам допоможе «Маршрутна карта» (слайд 6)

- Що ви на ній бачите? (зупинки). На  кожній  зупинці  вас  чекає  завдання.  Уважно  читайте, старанно  виконуйте.  Отже, вирушаємо у подорож!

- Перша  зупинка   «Складова» (слайд 7)

(додатки 1-1,2,3)

- Підведемо  підсумок (слайд 8,9)

- Наступна зупинка – «Вітамінна». (слайд 10)

(додатки 2-1,2,3,4)

-Зупинка – «Супермаркет» (слайд 11-12)

(додатки 3-1,2)

-Зупинка – «Енергетична» (слайд 13-14)

(додатки 4-1,2)

-Зупинка – «Профілактична» (слайд 15-17)

(додатки 5-1,2,3,4)

От  ми  з  вами  і  здійснили  частинку  подорожі, а  саме  пройшли  ділянку  «Харчування». Підведемо  маленький  підсумок(слайд 18) 

-Зупинка – «Чиста  оселя» (слайд 19)  Фізхвилинка  (додаток 6)

-Зупинка – «Інтелектуальна» (слайд 20)

(додатки 7)

-Зупинка – «Театральна». (слайд 21-24)

(додаток 8)

Підсумок. Рефлексія.

- Наша подорож підходить до кінця.

Підведення  підсумків, оголошення  оцінок…

 

Домашнє завдання.                                                                      

 

- Для  наступного  уроку  вам  потрібно  визначити  свою  вагу  та  зріст.