Урок фізкультури 5 клас

  • Друк

План-конспект уроку фізичної культури з «Панни» для учнів 5 класу.

Тема уроку:Чарівний світ панни.

Завдання уроку: 1. Повторити стійкугравцяпанни.

                             2. Навчитися розміщення гравця на ігровому майданчику.

                             3. Рухливагра«Мисливецьізвірі»,«М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?».

Тип уроку: навчально-ігровий.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Тривалість уроку: 45хвилин.

№ пор. зміст уроку дозування організаційно-методичні вказівки
І. Підготовча частина (10 - 11 хв.)
1 Шикування, привітання, рапорт, повідомлення завдань уроку. Правила безпеки на ігровому майданчику 1 хв. У шеренгу, звернути увагу на зовнішній вигляд.
2

Загальнорозвивальні вправи з м’ячем в русі

1. Ходьба на носках, м'яч унизу:

1 — м'яч вперед; 2 — вгору; 3 вперед; 4 — в. п.

2. Ходьба на п'ятках, м'яч за голову:

1 — м'яч вперед; 2 — в. п.; 3 –4 — те саме

3. В. п. — ходьба, м'яч перед грудьми:

1 нахил вперед до правої ноги; 2 — в. п.; 3 — 4 — те саме, до лівої

4. В. п. — нахил уперед, м'яч біля правої ступні: 1 —4 — ходьба випадами, м'яч кистю котимо між но­гами, «вісімкою»

5. Ходьба в повному присіді, м'яч вперед

6.   Стрибки в повному присіді, м'яч за голову

7.   Стрибки приставним кроком правим боком, колові оберти м'яча вправо

8. Так саме, лівим боком

9. Біг з високим підйомом стегна, м'яч вперед

10. Біг з закиданням гомілок вперед, м'яч за голову

11. Ходьба, відновлюючи дихання.

5 хв.

В обхід, у колону по одному, з м'ячем у руках. Руки прямі, дис­танція один крок один від одного

Фронтальний метод

М'ячем дістати до носка правої, лівої ноги

Дистанція два кроки

Глибокий випад

Спина і руки прямі

Спина пряма

Руки прямі, при кожному кроці коліно торкається м'яча, з максимальною частотою і

амп­літудою

3

Спеціальні вправи панни для контролю м’яча

1. Наступити на м'яч зверху правою ногою, котити його

вперед-назад стопою

2. Так саме, лівою ногою

3. Так саме, але котити ліворуч-праворуч перед собою правою ногою.

4. Так саме, лівою ногою.

5. Так саме, навколо себе ліворуч, праворуч.

5 хв.

Невеликим поштовхами, стопу від м’яча не відривати

Правою, лівою ногою трохи відривати ногу від м’яча

ІІ. Основна частина (29 – 30 хв.)
1

Стійкагравця панни.

4 хв. Пересування в стійці футболіста (праворуч, ліворуч, вперед, назад)
2

Розміщення гравця на ігровому майданчику.

5 хв. Показ учням як розміщується гравець панни на майданчику під час гри та дії його.
3

Рухливагра:

«Мисливецьізвірі»,

«М’яч ведучому,

«Хто найвлучніший?».

20 хв. Учнями граємо у рухливі ігри та при цьому розвиваємо фізичні якості, долю до перемоги та покращуємо емоціональний стан дитини
ІІІ. Заключна частина (4-5 хв.)
1 Шикування в одну шеренгу.    

2

Рухлива гра „Клас”

По команді ”Клас” учні виконують вправи.

  Хто помилився робить крок у перед
3 Підведення підсумку уроку.    
4 Організаційний вихід зі спортивного залу.