Відвідувачі
170
Статті
941
Перегляди статей
264880

З клас Українська мова   Класовод  Падурару  М.М.

Тема. Загальне поняття про прикметник.
Мета: розширити знання учнів про прикметник і його значення у мовленні;
формувати вміння добирати прикметники, виділяти їх із тексту; розширювати та
збагачувати словник учнів; розвивати увагу, спостережливість, пам'ять, аналітичне та
образне мислення, зв'язне мовлення; виховувати любов до природи, вміння відчувати
красу рідного слова.
Обладнання: предметні малюнки, опорні схеми ,картки із завданнями, таблиці,
звукозаписи.

Детальніше: укрмова 3б

Сценарій  виховного  заходу. Класовод  Падурару  М.М.

1.Ведучий. На рушнику лежить хлібина Як символ святості життя Це твій достаток Україно Це наше з вами майбуття.
2. Ведучий. Гостей годиться хлібом — сіллю зустрічати Привітним гожим словом віншувати Прийміть же хліб на мальовничім рушникові Про цей рушник сьогодні йтиме мова.
І.Ведучий. Задухмянить хлібом України, Нагодує кожного земля І вклонились колос і калина Цій землі, а з ними ви і я. {вклоняються, дарують хліб гостям)

Детальніше: Сценарій

«Вода. Її дивовижні властивості. Вода потрібна всьому живому.»

Вчитель:
Падурару М.М.

Тема уроку: Вода. її дивовижні властивості. Вода
потрібна всьому живому.

Детальніше: Урок подорож

Класовод:Падурару М.М.

Тема. Підсумковий урок по темі „Слово.
Значення слова". Урок-гра „Що?", „Де?", „Коли?"

Мета. Закріплювати знання про пряме і

переносне значення слів, багатозначність слова, синоніми і антоніми; збагачувати словниковий запас, розвивати інтерес до слова; творче мислення та мовлення учнів. Виховувати почуття дружби, колективізму.
Обладнання. Дзиґа, листи із завданням, слова, призи,
грамзапис, малюнки, мікрофон, кошик з фруктами.
Тип уроку. Урок-гра „Що?", „Де?", „Коли?".
План. /. Організація класу.

Детальніше: урок-гра

Виховний  захід  у  3-б  класі. Класовод  Падурару  Марія  Миколаївна.

Вже весна прекрасна  Радість посилає,

Березень щасно їй допомагає.

На деревах бруньки Наливає соком,

Підіймає сонце На небі високо.

Підсніжнику милий,

Підіймай голівку Набирай же сили

У росточок - стрілку.
Білосніжку, брате, Квітонько раненька,

Вже крокує свято Кобзаря Шевченка.
Набирай же сили Та рости завзято,

Бо надходить миле Українське свято.
Ми нарвем квіточок И за нашим звичаєм

Сплетемо віночок, Портрет заквітчаєм.
Тоді заспіваєм На повнії груди,

Нехай люди знають Що Шевченка любим.

Детальніше: ВИХОВНИЙ ЗАХІД

Розробка  уроку  з  української  мови. Класовод  Падурару  Марія  Миколаївна


Тема: Закріплення знань учнів про прикметник,
спостереження за вживанням прикметників у загадках. Колективне складання твору міркування.
Метаї Закріплювати знання учнів про прикметник та його роль у текстах; формувати вміння розгадувати і складати загадки; збагачувати словник учнів прикметниками; розвивати вміння аналізувати, порівнювати, узагальню¬вати, робити висновки; виховувати інтерес до усної народної творчості, любов до рідної мови.
Обладнання: предметні малюнки, пам'ятка, опорні слова,
картки, грамзапис, тематичний словник, вис тавка книг І.Я.Франка.

Детальніше: Прикметник

Розробка  уроку  з  читання  у  3-б класі. Класовод Падурару  Марія  Миколаївна.

Тема. Буду я природі другом.
Дмитро Павличко. « Птиця». «Мрія».
Мета. Вчити дітей правильно і влучно висловлювати свої думки, розкрити красу дитячих людяних вчинків, удосконалювати уміння інтонувати вірші відповідно до зображених почуттів, розширити і поглибити знання дітей про лелек. Розвивати мислення, уяву, фантазію, діалогічне і монологічне мовлення, навички читання. Виховувати любов до природи, бережливе ставлення до її багатства.

Детальніше: Буду я природі другом