komp

  • Друк

                           Масовий  захід у 5 класі
                 «Наш друг і помічник – комп'ютер»
Мета: Підвищити рівень знань учнів з інформатики;
розвивати творчі й інтелектуальні здібності дітей, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість, виховувати вміння працювати у команді, почуття відповідальності.
Обладнання: комп'ютери, презентація гри, таблички «Відповідь готова», файл «Склади вірш», файл «Збери Робочий стіл», картки для конкурсів «Заповни пропуски», «Кросворд», «Художня естафета», карткова гра з інформатики «ІНФОЛОТО», протокол гри.

Хід гри:
Добрий день, шановні друзі!  Сьогодні ми побачимо –                                            

 Хто швидший і спритніший,

     А також всі дізнаємось
    Хто тут найрозумніший!
    Нехай обом командам
    Удача посміхається,
    Сідайте всі зручненько,
    Змагання починається!
А оцінювати ваші знання та спостерігати за подорожжю буде наше вельмишановне журі у складі:...
І конкурс «Питання мудрого монітора»
Мудрий монітор хоче переконатися, що ви розумні, і підготував вам запитання з інформатики. Я буду їх зачитувати, а команда, що знає відповідь, піднімає табличку «Відповідь готова».

Питання Мудрого монітора:
1. Який пристрій введення є самим древнім в комп'ютері, його прабабусею була друкарська машинка? (клавіатура)
2. Який пристрій комп'ютера допоможе вам зв'язатися зі всім світом? (модем)
3. Про який пристрій йде мова?

    Живе під вентилятором,
    Себе рахує імператором,
    В работі нагрівається,
    як солнце над экватором.
    До нього народ імперії
    Відноситься з повагою
    Сам він займається
    Програмним забезпеченням (процесор)
4. Який пристрій комп'ютера може читати з аркуша картинки і тексти? (сканер)
5. Де в комп'ютері зберігатися все, що він знає? (у пам'яті)
6. Який пристрій комп'ютера управляє всіма іншими і найшвидше? (процесор)
7. Без якого пристрою виводу комп'ютер не може працювати? (без монітора)

8. Де живуть пікселі? (там, де є зображення, на екрані)
9. Хто допоможе поговорити з комп'ютером? (мікрофон)
10. Про який пристрій йде мова?
    Магнітна тарілка, крутиться весь час.
    Тарілка не проста, а чарівна.
    На її поверхні багато маленьких доріжок, як візерунки
    В цих доріжках зберігаються мультики, музика, фотографії.
    Відгадайте, що це за тарілка? (диск)
11. Комп'ютер, який можна узяти в дорогу? (ноутбук)
12. Будинок, де живе процесор? (системний блок)
Правильна відповідь – 1 бал.
А зараз дізнаємося оцінки за перший конкурс.
ІІ конкурс «Збери Робочий стіл» (практично)
- Діти, а які ви знаєте столи? (Кухонні, письмові, робочі)
- А який стіл є у комп'ютера? (Робочий)
- А які на ньому знаходяться значки? (Піктограми, ярлики, панель завдань, кнопка Пуск, індикатори)
- Злий комп'ютерний вірус переплутав усі значки на Робочих столах наших комп'ютерів. Треба навести лад – зібрати Робочий стіл. Впораєтесь з таким завданням? Оберіть представника від команди, що буде пресувати об'єкти, він сідає за робоче місце, а команда буде йому підказувати.

Відкрийте файл «Збери Робочий стіл», що знаходиться за адресою
Робочий стіл/5 клас (Робочий стіл/6 клас). Почали!
Файл «Збери Робочий стіл» (Додаток 11):
Максимальна оцінка – 5 балів.
Молодці, діти, ви справилися і з чим завданням. А оцінки за цей конкурс наступні...
ІІІ конкурс-естафета «Заповни пропуски»
Задача команд – вписати потрібні терміни у віршики про комп'ютер.
Правильно вписаний термін – 1 бал.

1. А, Б, В, Г, Д і кома –
Всім мабуть уже відома
   Така клавішна структура.
Звісно ж це ...

2. Я показую об'єкти,
Фото-, відео проекти.
Я не плеєр, не мотор,
А звичайний ...

3. Якщо є складна робота,
Мусить бути лиш охота,
Бо зі мною буде толк,
Адже я – системний ...

4. Про нього знаємо ми нині:
      З ним справу мають в медицині.
 Біолог з ним теж справу має,
    А комп'ютер від нього страждає.
Що це є .............

5. Я не нишпорю в коморах,
Не ховаюся по норах.
  Ковзаю по столу трішки,
Бо комп'ютерна я ...

6. Ця всесвітня мережа
Скільки знає – просто жах!
З нею вчись ти працювати –
Теж багато будеш знати.
Що це за мережа ....

4 конкурс «Художня естафета» (практично)

Завдання:
    1. Запустити графічний редактор Paint.
    2. Створити малюнок за зразком.
    3. Зберегти малюнок у своїй робочій папці.
Кожен учасник має своє завдання

   1. Снігова баба
   2. корабель на морі
   3. космічний корабель
   4. машинка
   5. будинок
   6. чебурашку
Максимальна оцінка за малюнок – 5 балів.
5 конкурс «ІНФОЛОТО»
Усі ви в дитинстві, мабуть грали в лото. А я пропоную вам зіграти в інформаційне лото.
Хто швидше? Почали!
Максимальна оцінка – 5 балів.
Оголошення результатів конкурсу.
Команда отримує по 6 пазлів Кожен збирає свій пазл
Оголошення результатів конкурсу.
Я надаю слово журі для оголошення результатів гри.
(Оголошення результатів змагань)


Вчитель: Підійшла до завершення наша гра. Сьогодні ми переконалися, що й серед вас є дуже багато знавців інформатики. У майбутньому ви будете розвивати цю науку. Отже, хочеться побажати команді-переможниці і надалі старанно вчитися, а команді, яка сьогодні трішечки відстала, радимо не перейматися невдачею, а поповнювати свої знання.