Відвідувачі
170
Статті
941
Перегляди статей
264899

У К Р А Ї Н А

Турятський навчально – виховний комплекс

ТУРЯТСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ГЛИБОЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

60433, с. Турятка, Чернівецької області, Глибоцького району, вул. Головна, 27, тел. 5 – 31 – 18, 5 – 31 – 32

                                                      

НАКАЗ

___.2020р.    с.Турятка                          №___

  Про підсумки методичної роботи

за 2019-2020 та завдання на 2020-2021н.р.

Детальніше: Наказ про підсумки методичної роботи

Інтегровані уроки при викладанні математики в умовах  «Нової української школи»

(виступ заступника Дудуц Н.К. на районному семінарі, відкриті уроки Гушу М.С. та Гушу Д.М.   у 7 та 9-Б класах)

При оптимізації викладання природничо-математичних дисциплін актуальна ідея інтегрованого навчання. Аспекти формування в школярів необхідних компетентностей засобами інтеграції навчальних дисциплін та в позакласній роботі. З досвідом роботи стає зрозуміло, що не можна дати знання якоїсь окремої науки незалежно від інших наук, що інтеграція, тобто органічне поєднання відомостей інших навчальних предметів навколо однієї теми, є однією з найперспективніших інновацій, яка закладає нові умови діяльності вчителів та учнів, що має великий вплив на ефективність сприйняття учнями навчального матеріалу. Інтегроване навчання є діючою моделлю активізації інтелектуальної діяльності та розвиваючих прийомів навчання.  

Детальніше: seminar matematyka

Про результати успішності  за І семестр 2017/18н.р.

Протягом І семестру поточного навчального року серед пріоритетних завдань педагогічного колективу було: покращення якості навчання, підвищення рівня навчальних досягнень учнів та зменшення навчання учнів на початковому рівні. Аналіз звітів свідчить, що за результатами семестрового оцінювання кількість учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень з усіх предметів, становить 36 учнів, цей показник складає 9.4% від загальної кількості учнів, які атестовані. Порівняно з минулим роком цей показник зріс на 3.3%. Це є підтвердженням високого рівня навчання учнівського потенціалу, високого рівня педагогічної кваліфікації та систематичної роботи педагогічного колективу. Показник якості знань учнів складає на кінець семестру 35.8%, який також зріс на 10.4%.
Результати досягнень учнів по рівнях наступні:

Детальніше: підсумок І семестру (2)

Про результати

навчальних досягнень учнів за І семестр 2015 - 2016н.р.

Згідно з річним планом роботи в грудні 2014 р. адміністрацією НВК проведено моніторинг рівня навчальних досягнень учнів 7-11 класів. Заступником директора з НВР Чобану М.І. зроблено аналіз моніторингу 2 – 11 –х класів за І семестр.
Результати:
Українська мова7 клас – 7,1б. 8  клас – 7,4б. 8 клас – 7,2б. Українська література: 8 клас – 5 б. Алгебра:8 клас - 4,9 б. 10 клас – 6,0б. 11– А клас – 6,2б. 11 – Б клас – 6,0б. Геометрія: 7 клас - 6,4б. 10 клас – 5,7б. 11 – А клас – 6,3б. 11 – Б клас – 6,0б. Математика: 5 – А клас – 6,9б. 5 – Б клас – 7,1б.

Детальніше: metod robjta

Методична робота

- це багатогранний і творчий процес, який складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої, колективної, групової та індивідуальної діяльності педагогів щодо підвищення їх наукового і загальнокультурного рівня , вдосконалення психолого - педагогічної підготовки , професійної майстерності .

Детальніше: Методика

  Тиждень педагогічної майстерності 

пройшов з 13 по 17 лютого

Упродовж Тижня проведено:

- Співбесіди з вчителями, що атестуються.

- Педагогічна вітрина «Майстерність без меж» (виставка особистих «портфоліо»,  розробок уроків, презентацій  вчителів, що атестуються)

- Тренінг для класних керівників, що атестуються «В пошуках оптимальних варіантів роботи класного керівника».

- Анкетування «Вчитель очима колег, учнів, батьків».    

- Творчий звіт вчителів, що атестуються.                                     

- День «відкритих» дверей уроки і заняття в дошкільній ланці провели Гуштюк Н.Д.,   Бока Т.М., Чорней О.С., Чорней Д.М., Громей Л.К., Блуй С.Г., Дудуц І.В., Тарабас В.Д.

- Методичний практикум з елементами психологічного тренінгу «Можливості творчого потенціалу вчителя».

Детальніше: metod tyjden