metod robjta

  • Друк

Про результати

навчальних досягнень учнів за І семестр 2015 - 2016н.р.

Згідно з річним планом роботи в грудні 2014 р. адміністрацією НВК проведено моніторинг рівня навчальних досягнень учнів 7-11 класів. Заступником директора з НВР Чобану М.І. зроблено аналіз моніторингу 2 – 11 –х класів за І семестр.
Результати:
Українська мова7 клас – 7,1б. 8  клас – 7,4б. 8 клас – 7,2б. Українська література: 8 клас – 5 б. Алгебра:8 клас - 4,9 б. 10 клас – 6,0б. 11– А клас – 6,2б. 11 – Б клас – 6,0б. Геометрія: 7 клас - 6,4б. 10 клас – 5,7б. 11 – А клас – 6,3б. 11 – Б клас – 6,0б. Математика: 5 – А клас – 6,9б. 5 – Б клас – 7,1б.

 

У школі навчається 412 учнів. Якість знань за І семестр становить 36%. Високий рівень навчальних досягнень мають 6,6 % учнів, достатній – 29,2% учнів, середній – 54%, початковий –10,2% учнів.
На першому ступені навчається 151 учень. Якість їхніх знань – 51,5%. На високому рівні закінчили І семестр 11,3% учнів, на достатньому 40,2% учнів, на середньому – 44,3%, початковому 4,2% учнів.  Друга і третя ступінь нараховує 225 учнів, якість знань - 29%. На високому рівні навчаються 4,4% учнів, на достатньому 24,5% учнів,на середньому – 58,2%, на початковому 12,9% учнів. Претендентами на свідоцтво з відзнакою 2 учні 9 – Б класу.

Претендент на медаль в 11 класі - Гімчинська Наталія.
Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, дійшли висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть навчатися ще 10 – 12 % учнів, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного предмета, на достатньому рівні 8-10% учнів. На кінець навчального року маємо вийти на якісний показник 60-64%.
Порівняно з минулим навчальним роком, якість знань знизилась у таких класах: 5-х, 6 –х, 10-х, 9 – х класах.
Особливу увагу привертають до себе 7 і  класи, у яких є учні, що навчаються майже з усіх предметів на початковому рівні. Це такі учні: Мельник О., Мітран І., Орлецька В., Григораш А., Дира М., Мурараш Д., Струц Д., Попеску Д., Пую Елаїда, Цинтар І., Щербан В., Яворська Х.; Гуцану О., Пинзару В., Остафічук Д., Остафічук А., Чорней А., Федорчук В., Унгурян К., Постевка В. 
З ними в І семестрі були проведені такі види роботи: індивідуальні бесіди з учнями та їхніми батьками, додаткові заняття з предметів, індивідуальні завдання. Розглядалось питання на нараді при директорові, з'ясовувалися причини слабкої успішності учнів. Серед них були названі учні 8 класу: слабка підготовка у початковій ланці (класовод Дудуц В.В.), відсутня система роботи зі слабо встигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв'язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через щоденники.

           Заступник директора з навчапльної роботи Дудуц Н.К.