підсумок І семестру (2)

  • Друк

Про результати успішності  за І семестр 2017/18н.р.

Протягом І семестру поточного навчального року серед пріоритетних завдань педагогічного колективу було: покращення якості навчання, підвищення рівня навчальних досягнень учнів та зменшення навчання учнів на початковому рівні. Аналіз звітів свідчить, що за результатами семестрового оцінювання кількість учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень з усіх предметів, становить 36 учнів, цей показник складає 9.4% від загальної кількості учнів, які атестовані. Порівняно з минулим роком цей показник зріс на 3.3%. Це є підтвердженням високого рівня навчання учнівського потенціалу, високого рівня педагогічної кваліфікації та систематичної роботи педагогічного колективу. Показник якості знань учнів складає на кінець семестру 35.8%, який також зріс на 10.4%.
Результати досягнень учнів по рівнях наступні:

 

Клас К-сть уч. Високий Достатній Середній Низький
1 1-А 20

Бульбук В

Вільчак О

Орендарчук Л

   

Копилець Е

Лупул А

Постевка В

2 1-Б 21

Бобу Я

Чоботару М

Дамаскін Е

   

Сандуляк М

Пую Д

3 2 30

Чоботару І, Сирбу М

Бабина В Гімчинська Х, Гулей М

    Волковська В, Орлецька Н, Ганчер В
4 3-А 20

Марчук І, Постевка І

Баланішку Р

Сандуляк М

12

4

 
5 3-Б 18 Блуй М, Костенчук О 12 4  
6 4-А 23

Бутнару В,

Гулей А, Істратій Н, Мафтей М, Падурару В

7 10 Орлецький С
7 4-Б 26

Постевка Б, Ставіла Д, Добрянський С

Вільчак І

10 11 Плантус Р
8 5-А 26 - 12 12 Струц І, Чорней Я
9 5-Б 27 Олійник Б 11 10

Плантус В

Настюк Б

Суружіу Ю

Лупу Д

10 6 23 Григорович С, Кіфюк В 8 11

Чебаков М

Піскош-Суходуєв

11 7 30 - 9 15

Дира І, Орлецький В, Ірійчук В, Мігоряну М

Семенович

Мандрик

12 8-А 22 Мітран Ю, Гулей О 2 13

Григораш О, Урсу О, Щербан А, Патравчан М

Бордіяну М

13 8-Б 22 - 7 9

Топор О, Чорней І, Галиць С, Смеріка  П

Мурару М

Жиряда Е

14 9-А 20

Корбут Б, Глушко Т, Шова Г

Шнайдар І

1 12 Струц М, Мельник О, Мітран І
15 9-Б 20 2 6 10 Глушку В, Федеренчук А
16 10 22 - 1 12

 Дира М,

Струц Д,

Качур І,

Цинтар І,

Пую К,

Григораш А

Пую Д

Чебакова Л

Яворська К

17 11 16 Пинзару А 4 10 Глушко Д

Моніторинг рівня знань за І семестр (додаток 1, 2) показує стан успішності учнів окремо по класах. Проаналізувавши їх, адміністрація дійшла висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня. Так, на високому рівні можуть навчатися деякі учні, які мають рівень досягнень 9 балів тільки з одного або двох предметів. Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа (особливо у 8, 10 класах), недостатній моніторинговий супровід навчально-виховного процесу, від¬сутня система роботи зі слабо-встигаючими учнями, які пропускають заняття через хворобу (9, 7 класи), недостатній зв'язок учителів із бать¬ками (6-7 класи), несвоєчасне повідомлення батьків про рі¬вень успішності дітей через щоденники (7 – 11 класи). З усіма учнями та їх батьками, які мають оцінки середнього рівня, класними керівниками були проведені індивідуальні бесіди, вчителями- предметниками додаткові заняття.