Відвідувачі
170
Статті
943
Перегляди статей
265679

Урок у  2-Б класі вчитель  Бока Т.М.

 

Розвиток звязного мовлення

Тема:Турбота зігріває в холодну пору.

Мета:вчити учнів складати продовження до початого тексту.підбирати заголовок; удосконалювати вміння добирати слова до  побудови тексту; розвивати усне і письмове мовлення4 виховувати любов до рідної природи і турботу до птахів і звірів.

Обладнання:ілюстративний матеріал,картки зі словами.

Тип уроку:урок розвитку зв’язного мовлення.

 

Хід уроку

І.  Організація класу до уроку.

ІІ. Оголошення теми і мети уроку.

Загадка

Хто двічі народжується:

Перший раз-тверденьке,

Другий раз-м’якеньке?

(птахи)

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

            1.Вступна бесіда

– Чи знаєте ви птахів,які зимують у нас ?

Маленький хлопчик у сірій свитині по дворах стрибає крихти збирає?(горобчик)

Пташка невеличка у неї білі щічки,сірі лапки,чорна шапка,фартушок жовтенький,

Голосок тоненький.

Та ж ця птичка невеличка

Називається…   (синичка)

Біла латка,чорна латка

По березі скаче…   (сорока)

Випав сніг,метуть заметіллі,

А до наших країв гості злетілись:

Зачервоніли на зорі,

Звуть цих гостей…  (снігурі)

 

А чи знаєте ви,чому в снігура червона грудка?

 

  1. Робота в зошитах.
  2. Робота з ілюстративним матеріалом.

Складання речень за малюнками

  1. Фізхвилинка
  2. Складання плану до тексту.
    1. Прогулянка друзів.
    2. Поранене пташеня.
    3.  Турбота дітей.

 

  1. Добір заголовка до тексту.

Піклування  про птахів.

 

ІV. Закріпленнявивченого

 

  1. Робота в зошиті.
  2. Розглядмалюнків
  3. Складанняречень.
  4. Записречень.

 

V. Підсумок уроку

1.підсумкова бесіда.

2.Виставка кращих зошитів.

VI. Домашнє завдання

Скласти розповідь на тему «Допомога птахам взимку».