Відвідувачі
170
Статті
943
Перегляди статей
265603

Прозорість та інформація

Пресреліз ДСЯО

Пресреліз ДСЯО

Щодо нового інституційного аудиту шкіл

ДЕРЖАВНА СЛУЖБА ЯКОСТІ ОСВІТИ УКРАЇНИ

УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ ЯКОСТІ ОСВІТИ
У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

вул. Головна, 91, м. Чернівці, 58001, тел. (0372) 57-20-04,

Е-mail: chernivtsi@sqe.gov.uaКод ЄДРПОУ 43111604

 

_____________№ __________                 На № _____________від __________

 

 

Органам управління освітою

Чернівецької області

Щодо інституційного аудиту шкіл

Державної служби якості освіти України

Управління Державної служби якості освіти у Чернівецькій області висловлює Вам щиру повагу та звертається з проханням розмістити на Ваших інформаційних порталах пресреліз (додається) Державної служби якості освіти України щодо проведеного вебінару «Що нового в інституційному аудиті шкіл».

Дякуємо за розуміння та співпрацю!

Начальник управління

Державної служби якості освіти

у Чернівецькій області                                             Оксана ПАЛІЙЧУК

Юлія Ластівка, (0372) 57 20 04

Державна служба якості освіти провела вебінар

«Що нового в інституційному аудиті шкіл»

23 вересня 2021 року Державна служба якості освіти України у партнерстві з Цифровим видавництвом МЦФЕР провела вебінар «Що нового в інституційному аудиті шкіл».

Юрій ВЕРГУН, директор департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, розповів про цінність інституційних аудитів для закладів загальної середньої освіти, засновників закладів освіти та держави, оформлення відповідних документів, а також зміни у процедурі проведення.

За результатами інституційних аудитів у закладах загальної середньої освіти можливо виокремити ряд позитивних тенденцій:

  • школи почали приділяти більше уваги психологічному комфорту дітей та розробляти власні антибулінгові політики;
  • вчителі планують свою викладацьку роботу, адаптують навчальні програми до особливостей конкретних класів;
  • значно зріс рівень використання педагогами цифрових технологій в освітньому процесі;
  • вчителі, особливо початкових класів, впроваджують формувальне оцінювання;
  • зросла увага на формування в учнів ключових компетентностей і наскрізних умінь.

Окремо акцентовано увагу на нововведеннях у процедурі проведення інституційного аудиту в школах, до яких належать:

  • окремі процедури оцінювання можуть проводитися дистанційно;
  • під час роботи експертної групи в школі проводяться перевірка та процедури оцінювання освітніх і управлінських процесів та внутрішньої системи забезпечення якості освіти, які не були проведені дистанційно;
  • висновок і рекомендації надсилаються на ознайомлення керівнику та засновнику школи не пізніше 15 робочих днів з дня завершення роботи експертної групи.

Важливим кроком для вдосконалення процедури проведення інституційних аудитів має стати використання комп’ютерних технологій, зокрема інформаційної системи EvaluEd, яка спрямована оптимізувати більшість процесів опрацьовування та зберігання даних.

Під час вебінару презентовано порадники, створені, щоб підтримати керівників громад, – «Повноваження органів місцевого самоврядування щодо забезпечення якісної освіти» та директорів шкіл, – «Абетка для директора», у розбудові внутрішньої системи забезпечення якості освіти, онлайн-курс «Управління якістю освіти в школі», ще один інструмент професійного розвитку керівників закладів освіти, розроблений Службою у співпраці з партнерами.

Із записом вебінару можна ознайомитись на ютуб-каналі Служби https://www.youtube.com/watch?v=DuN48frN2RY