Відвідувачі
170
Статті
943
Перегляди статей
265645

Методика «Що мені подо­бається в школі»

Форма проведення:групова.

Обладнання: аркуш з альбому формату А4, простий олівець, гум­ка, кольорові олівці. Аркуш з альбому має бути розташований горизонтально.

Інструкція для дітей. «Намалюй­те, що вам подобається в школі».

Детальніше: Методика «Що мені подо­бається в школі»

Поради батькам першокласників

Детальніше: Поради батькам першокласників

Опитувальник для визначення рівня адаптації дитини до школи

(Л.М. Ковальова, Н.Н. Тарасенко)

Детальніше: Опитувальник для визначення рівня адаптації дитини до школи

Адаптація першокласників до шкільного середовища

(психолого-педагогічний консиліум)

Мета:

1. колективне вивчення психологічних особливостей і  труднощів навчання та виховання шестирічних дітей;

Детальніше: Адаптація першокласників до шкільного середовища

10 порад батькам першокласників

Детальніше: 10 порад батькам першокласників

Анкета для оцінювання

рівня шкільної мотивації й адаптації

Н. Лусканової

Форма проведення: індивідуальна 1 групова.

Із шестирічками — індивідуальна або в малій групі, Із семилітка­ми —групова, але в групі не більш як 15 осіб (важливо, щоб діти вміли орієнтуватися на аркуші паперу і добре знали числа від 1 до 10).

Детальніше: Анкета для оцінювання

Графічний диктант Д. Б. Ельконіна

     Виявляє вміння уважно слухати, точно виконувати вказівки дорослого, орієнтуватися на аркуші паперу, самостійно діяти за завданням дорослого.

     Для проведення буде потрібно аркуш паперу в клітинку (із зошита) з намальованими на ньому чотирма крапками, розташованими одна під одною. Відстань між крапками по вертикалі приблизно 8 клітин.

Детальніше: Графічний диктант

Методика «Будиночок» (Н. І. Гуткіна)

являє собою завдання на змальовування картинки із зображенням будинку,

окремі деталі якого складаються з

елементів писаних літер. Методика розрахована на дітей

віком 5–10 років і може використовуватися для визначення

готовності дитини до школи.

Детальніше: методика Будиночок