Методика «Що мені подо­бається в школі»

  • Друк

Методика «Що мені подо­бається в школі»

Форма проведення:групова.

Обладнання: аркуш з альбому формату А4, простий олівець, гум­ка, кольорові олівці. Аркуш з альбому має бути розташований горизонтально.

Інструкція для дітей. «Намалюй­те, що вам подобається в школі».

Інтерпретація.

1. Невідповідність малюнка темі вказує на:

а)мотиваційну незрілість дитини, відсутність у неї шкіль­ної мотивації і перевагу в неї інших, найчастіше ігрових, мо­тивів (у цьому випадку діти малюють машини, іграшки, ві­зерунки тощо);

б) дитячий негативізм (така поведінка властива дітям із зави­щеним рівнем домагань і труд­нощами    пристосування    до шкільних вимог; дитина завзято відмовляється   малювати   на шкільну тему і малює те, що вона найкраще вміє або любить малювати);

в) нерозуміння і неправильне тлумачення задачі (діти нічого не малюють або копіюють в інших дітей сюжети, що не мають відно­шення до даної теми).

2. За відповідності малюнків заданій темі враховується їх сюжет:

а) навчальні ситуації свід­чать про високу шкільну моти­вацію, навчальну активність і наявність у школяра пізнаваль­них мотивів;

б) ситуації ненавчального ха­рактеру із зовнішніми шкільними атрибутами властиві дітям з пози­тивним ставленням до школи, але зовнішньою мотивацією;

в) ігрові ситуації в школі влас­тиві дітям з позитивним ставлен­ням до школи, але перевагою ігро­вої мотивації.