Методика «Що мені подобається в школі»
- Деталі
- Створено: Вівторок, 28 листопада 2017, 06:57
- Останнє оновлення: Вівторок, 28 листопада 2017, 06:57
- Перегляди: 993
Методика «Що мені подобається в школі»
Форма проведення:групова.
Обладнання: аркуш з альбому формату А4, простий олівець, гумка, кольорові олівці. Аркуш з альбому має бути розташований горизонтально.
Інструкція для дітей. «Намалюйте, що вам подобається в школі».
Інтерпретація.
1. Невідповідність малюнка темі вказує на:
а)мотиваційну незрілість дитини, відсутність у неї шкільної мотивації і перевагу в неї інших, найчастіше ігрових, мотивів (у цьому випадку діти малюють машини, іграшки, візерунки тощо);
б) дитячий негативізм (така поведінка властива дітям із завищеним рівнем домагань і труднощами пристосування до шкільних вимог; дитина завзято відмовляється малювати на шкільну тему і малює те, що вона найкраще вміє або любить малювати);
в) нерозуміння і неправильне тлумачення задачі (діти нічого не малюють або копіюють в інших дітей сюжети, що не мають відношення до даної теми).
2. За відповідності малюнків заданій темі враховується їх сюжет:
а) навчальні ситуації свідчать про високу шкільну мотивацію, навчальну активність і наявність у школяра пізнавальних мотивів;
б) ситуації ненавчального характеру із зовнішніми шкільними атрибутами властиві дітям з позитивним ставленням до школи, але зовнішньою мотивацією;
в) ігрові ситуації в школі властиві дітям з позитивним ставленням до школи, але перевагою ігрової мотивації.