- Відвідувачі
- 109
- Статті
- 1093
- Перегляди статей
- 355963
Подорож потягом.
- Деталі
- Батьківська категорія: Атестація 2016
- Створено: П'ятниця, 01 квітня 2016, 05:11
- Останнє оновлення: П'ятниця, 01 квітня 2016, 06:20
- Перегляди: 398
Тема: Подорожі.
Підтема: Подорож потягом.
Мета: Ознайомити учнів з новою лексикою теми, активізувати вивчену лексику та практикувати її вживання, повторити граматичний матеріал (минулий неозначений час ), розвивати навички діалогічного мовлення, читання, розвивати пам’ять, мовленнєву реакцію, здогадку, виховувати культуру спілкування, пізнавальний інтерес до вивчення англійської мови.Обладнання: малюнки видів транспорту, кросворд, таблиця розкладу руху, роздавальний матеріал для роботи в парах та групах , лото «Неправильні дієслова».
Розважальна гра
- Деталі
- Батьківська категорія: Атестація 2016
- Створено: П'ятниця, 08 січня 2016, 09:09
- Останнє оновлення: П'ятниця, 01 квітня 2016, 06:20
- Перегляди: 418
Розважальна програма “MerryEnglish” для учнів 2-4 класів
Незнайко.(виходить на сцену)Hello! Це поки що все що я запам’ятав англійською.
Діти, я вам співчуваю… Ось у мене зараз буде урок англійської, а навчає мене не абихто ,
а сама пані English– Англійська мова. Хоч я вважаю, що і так знаю англійську достатньо добре.
Мова. То хто це тут знає англійську «достатньо добре» ?
Компетенція учнів
- Деталі
- Батьківська категорія: Атестація 2016
- Створено: Вівторок, 05 січня 2016, 16:26
- Останнє оновлення: П'ятниця, 01 квітня 2016, 06:20
- Перегляди: 383
Розвиток комунікативної компетенції учнів через використання інтерактивних методик навчання
Працюючи над проблемою вдосконалення комунікативних можливостей вважаю, що головною метою навчання іноземної мови є розвиток у школярів здатності використовувати іноземну мову як інструмент спілкування між людьми, тобто розвиток навичок спілкування.
Розвиток мовлення
- Деталі
- Батьківська категорія: Атестація 2016
- Створено: Вівторок, 05 січня 2016, 16:28
- Останнє оновлення: П'ятниця, 01 квітня 2016, 06:20
- Перегляди: 371
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
УЧНІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Сучасна дидактика розвивається, поповнюючись новими концепціями та технологіями навчання. Проблема активізації пізнавальної діяльності учнів завжди була однією з найбільш актуальних в теорії і практиці навчання. Педагоги шукали нестандартні форми проведення занять, розробили дидактичні ігри.
Школи в Україні
- Деталі
- Батьківська категорія: Атестація 2016
- Створено: Вівторок, 05 січня 2016, 16:30
- Останнє оновлення: П'ятниця, 01 квітня 2016, 06:20
- Перегляди: 383
Тема: Урок-подорож. Школи в Україні.
Мета: вчити учнів спілкуватися по темі про свою школу та школи в Україні;
активізувати в мовленні та на письмі лексику по темі; тренувати у
побудові речень та питань; вчити описувати пору року та погоду;
вдосконалювати навички читання, діалогічного мовлення та письма;
сприяти розвитку пам'яті, мислення, уваги, уяви; виховувати інтерес до
вивчення іноземної мови, любов до своєї школи, любов до природи.
Минулий та неозначений час
- Деталі
- Батьківська категорія: Атестація 2016
- Створено: Вівторок, 05 січня 2016, 16:24
- Останнє оновлення: П'ятниця, 01 квітня 2016, 06:20
- Перегляди: 403
План-конспект
уроку з англійської мови у 3-му класі на тему: «Минулий неозначений час»