Ми підприємливі
- Деталі
- Створено: Четвер, 13 лютого 2020, 12:31
- Останнє оновлення: Четвер, 13 лютого 2020, 12:31
- Перегляди: 104
Ранкова зустріч на тему: « Ми підприємливі»
Мета: розвивати творче мислення, навички культури праці, уміння організувати і планувати роботу, раціонально розподіляти свій час, самостійно приймати рішення; удосконалювати уміння спілкуватися, сприяти особистісному і соціальному розвитку; сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів
«підприємливий», «добро», «добродійка», « доброзичливість»,
«доброчинність», «добробут».
Доброго ранку!
Доброго дня!
Доброго вечора - нині,щодня!
Хай не псується годинник на вежі.
Хай буде все на землі, як належить:
Сонце - як сонце, літо, як літо,
Дощик – як дощик, діти – як діти.
Кожному дому я щастя бажаю!
Маку - цвітіння, житу - врожаю,
Небові – миру, голубу - неба.
Кожній дитині - всього, що треба.
Хай усміхаються діти щодня.
Доброго ранку!
Доброго дня!
Я пю щодня стакан і йду дошколи.
Лікар ліки призначає,
Якщо захворіли раптом,
Але кожен добре знає,
Що найкращі ліки – жарти.
Продавець у магазині
Усміхається привітно –
Ця весела господиня
Продає осінні квіти.
Моряк - закоханий у море,
А в мріях бачить океан,
І хоче стати командиром,
Здолати бурю й ураган.
Листоноша лист мені приніс,
Затанцюю я йому на біс,
І дізнаюсь про новини
Від подружки Катерини.
Льотчик обіймає небо синє,
І від того дійсно він щасливий.
Кухар їжу нам готує смачно –
Ми йому за це безмежно вдячні!
Швачка шиє одяг для людей,
В неї так багато є ідей.
Прикрашає всіх сучасна мода,
І хороший настрій - нагорода!
Всі професії для нас важливі,
Рукі золоті - це справнжє диво!
Гра « Купівля корисності».
Обладнання: картки із зображенням різник товарів ( роздатковий матеріал для учнів), великі аркуші паперу, фломастери.
Цілі. Навчити учнів визначати - чому люди купують;
- Яку користь шукають.
Пропонуємо один із добрих способів визначити, чому люди щось купують, - перелічити « корисність», яку вони шукають.
Інколи це легко, а інколи складно. Але це завжди цікаво. Учні можуть побачити можливості нових ідей, коли перелічать корисність покупки.
Для того, щоб учні краще зрозуміли, чому люди купують і яку корисність шукають, проведіть з ними обговорення
Визначення того , чому люди купують, надзвичайно важливе для будь – якого успішного підприємництва.
Обговорення:
Чому люди купують….?
Наприклад, поставте учням запитання: Спитайте: Чому люди купують велосипеди ( автомобілі тощо )?
Яку користь вони шукають?
Можливі відповіді:
Зручність;
Швидкість;
Комфорт.
- Поділіть учнів на групи.
- З набору карток роздайте ( або запропонуйте витягнути самостійно ) одну картку для групи ( ваза, телевізор, зелена фарба для волосся, взуття, тощо
- Кожна група повинна визначити: - яку користь шукають споживачі,роблячи цю покупку ( активно шукаючи ідеї); - чи варто купувати цей товар (рішення групи; на обговорення питання – 10хв.)
- Групи по черзі розповідають про свої ідеї перед класом
Обговорення: Якщо ми розуміємо , Чому люди щось купують,тоді ми краще знаємо,Що що ми їм продаємо.
Ми продаємо корисність, а не продукт. Це стосується багатьох життєвих ситуацій, що їх також можна описати як продаж – переконання когось щось зробити, ведення переговорів, навіть навчання.
Доброго ранку, першокласники!
Сьогодні середа ------------ вересня.
Особа дня____________ (прикріплюється фото дитини з підписом імені)
Перша починає обмін інформацією, які продукти купує її родина.