Відвідувачі
109
Статті
1093
Перегляди статей
356295

Ми підприємливі

 Ранкова зустріч на тему: « Ми підприємливі»

Мета: розвивати творче   мислення, навички культури праці, уміння   організувати   і   планувати роботу, раціонально розподіляти   свій час, самостійно приймати   рішення; удосконалювати   уміння спілкуватися, сприяти   особистісному і соціальному розвитку; сприяти збагаченню словникового запасу та розумінню слів

«підприємливий», «добро», «добродійка», « доброзичливість»,

«доброчинність», «добробут».

                 Доброго   ранку!

                 Доброго   дня!

           Доброго   вечора - нині,щодня!

           Хай   не псується   годинник на   вежі.

           Хай   буде   все на землі, як належить:

         Сонце - як   сонце, літо, як літо,

           Дощик – як   дощик, діти – як діти.

           Кожному   дому я   щастя бажаю!

           Маку -   цвітіння, житу -   врожаю,

         Небові – миру,   голубу -   неба.

         Кожній   дитині -   всього, що треба.

         Хай   усміхаються діти   щодня.

             Доброго   ранку!

             Доброго дня!

Я   пю   щодня стакан   і йду дошколи.

Лікар ліки призначає,

Якщо   захворіли раптом,

Але кожен добре   знає,

Що   найкращі ліки – жарти.

Продавець   у магазині

Усміхається   привітно –

Ця   весела господиня

Продає осінні   квіти.

Моряк - закоханий   у   море,

А в мріях бачить океан,

І хоче   стати   командиром,

Здолати   бурю   й   ураган.

Листоноша лист   мені   приніс,

Затанцюю я   йому   на біс,

І   дізнаюсь   про   новини

Від подружки   Катерини.

Льотчик обіймає небо   синє,

І від того дійсно   він   щасливий.

Кухар   їжу нам   готує   смачно –

Ми   йому   за   це   безмежно   вдячні!

Швачка шиє одяг для людей,

В неї   так багато є   ідей.

Прикрашає всіх сучасна   мода,

І   хороший   настрій - нагорода!

Всі професії   для   нас   важливі,

Рукі   золоті -   це   справнжє   диво!

Гра « Купівля   корисності».

Обладнання: картки із   зображенням   різник товарів ( роздатковий   матеріал для   учнів), великі   аркуші   паперу, фломастери.

Цілі. Навчити учнів визначати -   чому   люди   купують;

-         Яку   користь   шукають.

Пропонуємо один   із добрих   способів   визначити, чому люди щось купують, - перелічити « корисність», яку вони   шукають.

Інколи це легко, а інколи складно. Але це завжди цікаво. Учні можуть побачити   можливості нових   ідей, коли   перелічать   корисність   покупки.

Для того,   щоб учні   краще зрозуміли, чому люди   купують і   яку   корисність шукають, проведіть з ними   обговорення

Визначення   того , чому люди купують, надзвичайно   важливе   для   будь – якого   успішного   підприємництва.

           Обговорення:

Чому   люди купують….?

Наприклад, поставте   учням   запитання: Спитайте: Чому люди   купують   велосипеди ( автомобілі тощо )?

Яку користь   вони   шукають?

Можливі відповіді:

Зручність;

Швидкість;

Комфорт.

  1. Поділіть   учнів   на   групи.
  2. З набору карток роздайте ( або запропонуйте витягнути самостійно ) одну картку для групи ( ваза, телевізор, зелена   фарба для волосся, взуття, тощо
  3. Кожна   група повинна визначити: -   яку користь шукають споживачі,роблячи   цю   покупку ( активно шукаючи ідеї); - чи варто купувати   цей товар (рішення   групи; на обговорення питання – 10хв.)
  4. Групи по   черзі розповідають   про   свої ідеї   перед класом

Обговорення: Якщо ми   розуміємо , Чому   люди щось купують,тоді ми краще знаємо,Що що ми їм продаємо.

Ми   продаємо корисність, а не продукт. Це стосується багатьох життєвих   ситуацій, що їх   також   можна   описати як продаж – переконання когось   щось зробити, ведення переговорів, навіть навчання.

Доброго ранку,   першокласники!

Сьогодні   середа ------------   вересня.

Особа дня____________ (прикріплюється фото дитини з   підписом   імені)

Перша починає обмін   інформацією, які продукти   купує її родина.