Відвідувачі
109
Статті
1093
Перегляди статей
356296

Гуштюк Ірина Георгіївна

Ведмедик

Конспект заняття по аплікації (старша група)

«Наш улюблений ведмедик»

Мета:Вчити дітей правильно розташовувати деталіаплікації на аркуші паперустворюючи образ улюбленого героя.

Завдання:Освітні:вчити дітей створювати зображення ведмедя з частин, правильно передаючи їх форму і відносну величину; закріплювати вміння вирізати частини круглої і овальної форми,акуратно наклеювати зображення, красиво розташовувати його на аркуші паперу;

Детальніше: Ведмедик

Веселі старти

         ВЕСЕЛІСТАРТИ

Мета.Створити атмосферу свята. Виховувати любов до

           фізкультури та спорту,розвива­ти руховий   

           апарат, фізичні умін­ня та навички, зміцнювати здо­ров'я,   

           виховувати почуття дружби, колективізму.

Обладнання.М’ячі, скакалки, кубики, обручі, стрічки .

Детальніше: Веселі старти

Осіннє дерево

Конспект заняття з образотворчої діяльності
«Осіннє дерево»

у старшій групі

Мета: продовжувати формувати образотворчі навички; навчити новим прийомам малювання.

Завдання:

  • закріпити вміння малювати пальчиками осіннє дерево;
  • закріплювати вміння працювати колективно; розвивати естетичне сприйняття, акуратність;
  • розвивати дрібну моторику, вчить діяти по інструкції, продовжувати вчити дітей супроводжувати свої дії промовою.

Детальніше: Осіннє дерево

фізична культура

Конспект заняття з фізичної культури у старшій групі

«В гості до Ялинки».

Програмне зміст.Вправляти дітей в ходьбі з виконанням рухів по колу і між предметами; розучити підлізання в дугу боком,

не зачіпаючи край; вчити в стрибках, перестрибування через бар'єри різної висоти; вправляти в ходьбі по лаві приставним кроком.

Обладнання: м'ячі малі за кількістю дітей, 2 дуги середніх і 2 малих, конуси, лавка, валики, канат. Музичний супровід.

Детальніше: фізична культура

куточок природи

Конспект   заняття"Праця в куточку природи".

                                 Тема. «Природа твій друг – коли ти добре знаєш її»

Мета: ознайомити дітей з небезпечними природними об’єктами. Вивчити правила безпечної поведінки в природі. Дати знання про безпечне перебування на сонці, правила поведінки з комахами, свійськими та бездомними тваринами. Дати знання про їстівні та отруйні гриби, отруйні рослини. Виховувати допитливість, інтерес до природи. Розвивати увагу, свідоме розуміння правил безпечної поведінки в природі.

Вихователь. Сьогодні я запрошую вас, діти, до «Школи правил», де ми ознайомимось з правилами поведінки у довкіллі, у природі.

Вихователь читає вірш:

Йтиму полем, лісом, лугом –

Буду я природі другом.

І рослини, і тварини

Вкрай потрібні для людини

Вихователь. А що таке природа? (Відповіді дітей). Діти, розгляньте уважно малюнок, що зображено у центрі?

Діти: Дерево.

Детальніше: куточок природи