Відвідувачі
109
Статті
1092
Перегляди статей
355679

Гуштюк Ірина Георгіївна

Гуштюк  Ірина Георгіївна

Дата народження Освіта ВУЗ, який закінчила Спеціальність за дипломом Кваліфікаційна категорія Стаж загальний Стаж на даній  посаді
1 06.06.1977 вища ЧНУ  2009 вихователь вихователь  І категорія 16 16

Фізкультура

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З ФІЗКУЛЬТУРИ НА ТЕМУ:

«МИ МАЛЯТА СПРИТНІ Й ДУЖІ, НІ ДО КОГО НЕ БАЙДУЖІ»

(молодша група)

Мета: Розвивати спритність, уміння орієнтуватись у просторі, чуття рівноваги.

   Виховувати взаємодопомогу, доброзичливість, увагу та сміливість.

   Вправляти дітей у ходьбі по обмеженій площині,  підстрибуванні на місці,     прорізанні під дугами.

Привчати виконувати вправи імітаційного характеру, узгоджувати власні  рухи з рухами дітей та дорослого, діяти разом.

Викликати інтерес та бажання виконувати ігрові вправи.

Детальніше: Фізкультура

Які у калини корисні намистини

Завняття з розвитку мови

«Які у калини корисні намистинки»

(молодша група)

Мета: Заохочувати до співрозмови з дорослими, до спроб відповідати на запитання дорослого українською мовою; формувати вміння емоційно, з інтонаційною виразністю декламувати тексти малих фольклорних форм, чітко і виразно промовляти скоромовку.

   Вчити використовувати в побуті лікарські рослини; сприяти опануванню традицій, звичаїв українського народу; поглиблювати і систематизувати знання дітей про народні рослини - оберегі, їх зовнішній вигляд, корисні властивості.

    Збагачувати словник дітей словами-прикметниками; розвивати зв'язне мовлення. Виховувати любов до українського народу, бажання вивчати українську мову.Попередня робота: ознайомлення дітей із калиною, читання художньої літератури про цю рослину, розглядання малюнків.

Детальніше: Які у калини корисні намистини

МатематикаСадок

Конспект заняття із логіко-математичного розвитку «Підводний світ»

(молодша група)

 Мета:  Формувати вміння дітей правильно орієнтуватися в просторі.

Вчити дітей складати певний предмет з окремих частин.Розвивати логічне мислення, пам'ять, зосередженість, дрібну моторику пальців рук.Закріпити знання геометричних фігур    (коло, квадрат, трикутник), поняття один – багато. Вправляти у орієнтуванні в просторі.  Розвивати у дітей зорову пам'ять, зосередженість, увагу,знання про мешканців підводного світу. Виховувати інтерес до занять з математики, вміння узгоджувати свої дії з рухами і діями друзів.

Детальніше: МатематикаСадок

Подорож

Тема: «Подорож на машині».
(Комбіноване заняттяз математики та конструювання.
Молодша группа)
Програмовий зміст: вчити дітей виділяти один предмет із групи і складати групу з окремих предметів; ввести поняття один та  багато;вчити порівнювати предмети за висотою, вживати при визначенні слова високий та низький; ознайомити з геометричною фігурою круг; вчити обстежувати фігуру шляхом тактичного рухового аналізу; закріпити знання про кольори;розвивати уважність, активність; виховувати інтерес до заняття вміння слухати і розуміти запитання вихователя.

Писанка

Писанка-символ і оберіг
Інтегроване заняття з розвитку мовлення та аплікації.
 
Мета:Активізувати і збагачувати словник дітей із запропонованої теми; продовжувати
знайомити з Великоднім звичаєм, оберегами; вчити викладати і наклеювати декоративний візерунок із різних елементів і смужок, звернути увагу на добір елементів, симетричність їх розміщення, вдале поєднання кольорів, на акуратність, самостійність у роботі. Запропонувати придумати кожному свій власний візерунок. Виховувати у дітей інтерес до звичаїв і традицій українського народу.