Відвідувачі
110
Статті
1093
Перегляди статей
356931

Подорож

Тема: «Подорож на машині».
(Комбіноване заняттяз математики та конструювання.
Молодша группа)
Програмовий зміст: вчити дітей виділяти один предмет із групи і складати групу з окремих предметів; ввести поняття один та  багато;вчити порівнювати предмети за висотою, вживати при визначенні слова високий та низький; ознайомити з геометричною фігурою круг; вчити обстежувати фігуру шляхом тактичного рухового аналізу; закріпити знання про кольори;розвивати уважність, активність; виховувати інтерес до заняття вміння слухати і розуміти запитання вихователя.

Матеріал: велика машина, кубики, звірі: лисичка, зайчик, вовк, ведмідь; горішки в кошику, скринька з геометричними фігурами.

Хід заняття.

За дверима сигналить машина,на підлозі розкинуті  кубики).
— Діти, ви чуєте, здається, до нас гості завітали. Та це ж велика машина, а сигналить тому, що з нею сталася аварія і всі кубики, які вона везла діткам, розсипалися.
— Скільки кубиків?
— Кубики однакові чи різні за кольором?
— Покладіть у машину синій кубик.
— Скільки синіх (зелених, червоних…) кубиків ви поклали?
Знов сигналить машина.
— Чуєте, вже зовсім тихенько сигналить машина, вона задоволена тим, що ми з вами склали всі кубики. А тепер ми збудуємо з кубиків високу вежу, і для цього ми будемо ставити кубики один на один.
— Іди, Анрійку, візьми один кубик. Якого кольору кубик ти взяв?
— Іди, Оленко, візьми один кубик. Якого кольору кубик ти взяла?
— Що ми збудували? Скільки кубиків ми поставили? (Багато.)
— Вежа вийшла висока. Давайте покажемо висоту вежі. Он яка вона висока.
— Сумно вежі стояти одній, я побудую поряд ще одну. (Вихователь ставить поряд один кубик.)
— Ця вежа теж висока? (Діти відповідають.)
— Так, вона низенька. Давайте покажемо.
Дидактична гра «Біля якої вежі машина?»
— Вирушаємо в подорож на машині.
Психогімнастика «Подорож на машині»
1. Накачаємо колеса. (Вправа «Насос»)
2. Поїхала машина повільно. (Біг по колу)
3. Поїхала швидше.
4. Перевірити гальма. (По колінках стукають: тук-тук-тук)
5. Дорога до лісу нерівна. (Стрибають, просуваючись вперед)
— Ось ми й приїхали до лісу. Хто нас зустрічає? Давайте привітаємось із звірятами.
— Скільки звірів? (Багато.)
— Скільки лисичок? (Одна.)
— Скільки зайчиків? (Один.)
— Скільки ведмедів? (Один.)
— Скільки вовків? (Один.)
— Так, діти, один зайчик, одна лисичка, один вовк, один ведмідь, а разом їх багато.
Дидактична гра «Пригостіть звірят горішками»
Умова. Кожному звіру потрібно дати один горішок.
— Весело звірятам з вами, дякують вони за гостинці і дарують чарівну скриньку. Хочете дізнатися, що там?
— У скриньці геометричні фігури. (Багато.)
Вихователь виймає з скриньки круги і роздає по одному дітям і запитує:
— Яка це геометрична фігура? (Круг)
— Скільки кругів у Софійкі? У Дануца? У Каріни? (По одному.)
— На що схожий круг? (Діти відповідають: на сонечко, тарілку, монетку.)
— Що вміє робити круг? Він вміє котитися, бо в нього немає куточків. (Діти обстежують пальчиками круг, проводять по контуру, потім його котять.)
А давайте пригадаємо, які ще ми знаємо геометричні фігури. Вихователь виймає з скриньки трикутник і роздає по одному дітям і запитує:
—Яка це геометрична фігура? (Трикутник).
— Давайте порахуємо скільки кутів у трикутника?
— На що схожий трикутник? (Діти відповідають: на дах будинку).
Вихователь виймає з скриньки квадрат і роздає по одному дітям:
—Яка це геометрична фігура? (квадрат).
— Давайте порахуємо скільки кутів у квадрата?
— На що схожий квадрат? (Діти відповідають: на вікно, на).
Робота з роздатковим матеріалом
Діти будують з кубиків високу та низьку вежі.