Відвідувачі
109
Статті
1093
Перегляди статей
356509

Фарбований лис

Конспект уроку 5 клас українська література

Тема уроку: І.Я. Франко. «Фарбований Лис». Зміст казки, головні і другорядні персонажі

Мета уроку:

    ознайомити пꞌятикласників із цікавою сторінкою життя І.Я. Франка, розкрити зміст казки «Фарбований Лис», визначити головних і другорядних персонажів твору, поглибити знання учнів про літературну казку;

    розвивати вміння висловлювати свою думку з приводу прочитаного, виразно читати і переказувати текст, визначати тему, основну думку, головних та другорядних персонажів твору; розвивати творчі здібності учнів;

    виховувати негативне ставлення до брехні, хвалькуватості, зазнайства.

Детальніше: Фарбований лис

Новела М.Хвильового

Новела М. Хвильового «Я (Романтика)». Проблема добра і зла в житті та в душі людини, її внутрішнього роздвоєння між гуманізмом і обовязком.

Мета: ознайомити учнів з однією з найкращих новел М. Хвильового; дослідити, як письменник розвязує проблему добра і зла в житті людини, внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обовязком; розвивати навички аналізу твору, досягти розуміння учнями світоглядних позицій автора та ствердження гуманістичних ідей твору на противагу антигуманним; виховувати найкращі моральні якості.

Обладнання: текст твору.

Теорія літератури: психологізм, новела (повторення).

Тип уроку: комбінований.

Детальніше: Новела М.Хвильового

урок 6 клас

Урок 6 клас

Тема: Володимир Винниченко. «Федько - халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість. Образи Федька і Толі.

Мета: допомогти учням розібратися в складнощах характерів та вчинків героїв оповідання; розвивати навички виразного читання, переказу, виділення головних епізодів та деталей, висловлення власного ставлення до прочитаного, обґрунтування своєї думки; сприяти усвідомленню найважливіших цінностей моралі та етики, що роблять людину душевно багатою і щедрою на добро, порядність, чесність.

Детальніше: урок 6 клас

укр.літ. 5 клас

Василь-Королів Старий. Замальовка життєпису письменника. Образи фантастичних істот у казці «Мавка – Вербинка».Образи фантастичних істот у казці. 5 клас українська література

Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Василя Короліва-Старого; обговорити зміст казки «Мавка Вербинка»; охарактеризувати образи фантастичних істот у казці; вчити вичерпно відповідати на запитання за змістом художнього тексту та переказувати текст; розвивати культуру зв’язного мовлення, логічне мислення, увагу, пам’ять; збагачувати словниковий запас учнів; формувати кругозір, світогляд; виховувати в учнів почуття поваги, пошани до різних видів мистецтва, зокрема до книги.

Очікувані результати: учень/учениця уважно слухає інформацію про особливості жанру літературної казки; вичерпно відповідає на запитання за змістом почутого повідомлення про особливості літературних казок; стисло переказує зміст літературних казок; унаочнює та візуалізує почуте повідомлення (самостійно або з допомогою вчителя), використовуючи різні засоби (схеми, таблиці, тощо) для відтворення змісту, структурування навчальної інформації; розрізняє ознаки літературних казок, особливості їх побудови, елементи реального та фантастичного в них; читає виразно казки, ознайомлюється з інтерпретаціями казок у різних видах мистецтва, зокрема з екранізаціями та мультиплікаційними версіями казок (за бажанням); висловлює свої міркування про здобутий естетичний досвід; характеризує порушені в літературних казках проблеми; знаходить у текстах літературних казок теоретико-літературні поняття, пояснює їх сутність.

Детальніше: укр.літ. 5 клас

Мовний марафон

Сценарій виховного заходу у 5- Б класі: Інтелектуальна гра-конкурс «Мовний марафон».

Мета: формувати пізнавальну та пошукову активність учнів, уміння шви­дко і творчо мислити, логічність, використовувати міжпредметні зв’язки (українська мова і література, українська мова і музика, українська мова і  геогра­фія), розвивати дослідницькі риси, навчати переносити раніше вивче­ний матеріал у нову ситуацію, виховувати любов і повагу учнів до рідного слова, почуття колективності, відповідальності за спільну справу.

Детальніше: Мовний марафон