Відвідувачі
109
Статті
1093
Перегляди статей
356485

Велика ЕСТАФЕТА

"Велика естафета"

(Спортивне свято для учнів 5–6 класів)

Мета: спонукати школярів до систематичного фізичного самовдосконалення; сприяти утвердженню пріоритетів ведення здорового способу життя, розвитку рухових якостей, почуття колективізму, дружби, взаємодопомоги.

Завдання:

1) пропагувати здоровий спосіб життя та заняття фізичними вправами;

2) розвивати фізичні якості;

3) виховувати організованість, взаємну підтрим­ку, колективізм;

4) оздоровлювати дітей.

Учасники: Змагання проводяться між учнями 5 класів. Команди складаються з 12 учнів ( 4 хлопчиків і 8 дівчинки). Між собою команди відрізняються формою одягу, емблемою, девізом. Болільники класів оформляють свої місця різними лозунгами, плакатами.

Суддівська бригада: Журі складається з представника адміністрації, вчителем лікувальної фізичної культури. Хід їх коментує вчитель фізкультури. Оцінювання проводиться за такою схемою: перемога — 3 очки; нічия — 2; поразка — 1. Переможець визначається за сумою очок, набраних у кожній грі програми.

Місце проведення: спортивна зала


                                                  
Хід_заходу:
    
Вчитель: Шановні друзі! Сьогодні ми прове­демо змагання «Велика естафета», привітаємо учасників нашого свята.
Суддівська бригада: Журі складається з представника адміністрації, вчителем лікувальної фізичної культури. Хід їх коментує вчитель фізкультури. Оцінювання проводиться за такою схемою: перемога — 3 очки; нічия — 2; поразка — 1. Переможець визначається за сумою очок, набраних у кожній грі програми.

Місце проведення: спортивна зала


                                                  
Хід_заходу:
    
Вчитель: Шановні друзі! Сьогодні ми прове­демо змагання «Велика естафета», привітаємо учасників нашого свята.
Лунає «Спортивний марш». На середину зали ви­ходять команди та шикуються в колону по одному.
Інструктор перешиковує команди в дві ше­ренги й проводить розминку (загально-розвивальні вправи на місці або фізкульт. хвилинку).
  
Вчитель : Почнемо наші змагання!

       1-й КОНКУРС «Привітання команд»
Команди оголошують свої назви та девізи. 

                                     2-й КОНКУРС «Козак на коні».
        Естафета з пересуванням, затиснувши гімнастичну палицю (коня) колінами та тримаючи рукою. Завдання команди проїхатися на коні до позначки і передати коня наступному учаснику. Перемагає команда, як

першою виконає завдання.

3-й КОНКУРС "Тачка".

Учні шикуються в колони по одному, де перший гравець кожної команди займає положення упору лежачи, а другий тримає його за гомілки ніг. За коман-дою ведучого "Руш" перша пара пересувається до позначки й повертається назад. Такі ж дії повторюють наступні учасники. В естафеті виграє той гурт, який швидше закінчив гру.

Примітка. Гра розвиває силу, витривалість.

4-й КОНКУРС « Перенеси предмет »

Перевіримо , чия команда найдружніша , згуртована .

На старті стоять у кожної команди 8 предметів ( кубики або будь-які іграшки), до фінішу розташовані гігантські сліди босих ніг. Необхідно взяти один предмет і стрибаючи по слідах , донести його до фінішу і поставити в обруч , повернутися . Виграє та команда , яка перенесе швидше за всіх.

5-й КОНКУРС «Фут – Бас»

Гравці розміщуються в колону по одному. Хлопці обводять стійки, розміщені на дистанції, ногою, а дівчата — рукою. Перемагає команда, яка швидше, без штрафних очок закінчить змагання.

Примітка. За пропущену стійку під час обведення м'ячем або її збиття команду штрафують одним очком. Естафета розвиває спритність, швидкість, координацію рухів.

6-й КОНКУРС Передав – сідай!

Є ще один непоганий варіантестафети для дітей 7-10 роківз передачею м'яча, що вимагає від учасників концентрації уваги і гарної швидкості реакції, а також влучності. У кожній команді вибирається капітан – найспритніший учасник. Діти шикуються колонами біля межі, а капітани з м'ячами в руках розташовуються в 5-6 м попереду. За сигналом ведучого капітан кидає м'яч першому гравцеві своєї команди, упіймавши який, той повинен повернути його назад і присісти. Капітан знову кидає м'яч вже другому гравцеві і т. д., поки не присяде вся команда.

7-й КОНКУРС «Кенгуру»

Команди шикуються перед стартовою лінією. Направляючий затискаєм'яч між ногами і за командою біжить до стійки і назад. Передає м'яч та стає в кінець строю. Якщо м'яч упаде, потрібно його знову затиснути між ногами й продовжити біг.

8-й КОНКУРС «Комбінована естафета»

Біг по гімнастичній лаві, перекид вперед, подолання вертикальної перешкоди,

лабіринт, проходження відрізка дистанції стрибком на одній нозі.

Примітка. Розвиває координацію рухів, швидкісну витривалість, швидкісно-силові якості.

9 –й Конкурс Стрибки з обруча в обруч.

Перед кожною командою лежать на певній відстані по 4 обручі. З кожної команди стрибають усі учні по одному.

Переможе та команда, яка швидше закінчить стрибки і повернеться на своє місце.

Підсумки змагань підбиває суддівська колегія.

Нагородження медалями за витривалість.

Модуль Волейбол

Конспект уроку з фізичної культури тема «Волейбол» для учнів 5 класу .

Тема: Волейбол.

Завдання:

Навчальна: закріплення техніки передач м’яча згори;

                  навчання прийому та передачі м’яча обома руками знизу

Розвивальна: розвивати координацію.

Виховна: виховувати дисципліну на уроці організуючими вправами.

Тип уроку: комбінований.

Детальніше: Модуль Волейбол

Гімнастика 6 клас

ТЕМА:

«ГІМНАСТИКА З ЕЛЕМЕНТАМИ АКРОБАТИКИ»

6 клас

Мета: навчити виконувати довгий перекид уперед; повторити перекид уперед, назад, стійка на лопатках, «міст», вправи з гімнастичною палицею, підвищити інтерес учнів до уроків фізкультури; розкрити значення загально розвивальних вправ; розвивати фізичні якості; сприяти вихованню мораль-волових якостей, витримки, уміння переборювати труднощі, організованості, дисциплінованості.

Інвентар: гімнастичні мати, гімнастичні палиці, гімнастичні лави, набивні м’ячі.

Детальніше: Гімнастика 6 клас

Гімнастика 5 клас

Гімнастика

Тема: «Закріплення техніки виконання

гімнастичних вправ»

5 КЛАС

Мета: закріпити техніку виконання: лазіння по канату, стрибки через козла, вправи на рівновагу, стрибки в довжину з місця; сприяти розвитку рухових якостей: сили, спритності, швидкості та координації рухів; тренувати увагу, пам'ять, мовний апарат; проводити профілактику відхилень у розвитку постави; виховувати морально-вольові якості, організованість, дисциплінованість.

Детальніше: Гімнастика 5 клас

Урок фізкультури 5 клас

План-конспект уроку фізичної культури з «Панни» для учнів 5 класу.

Тема уроку:Чарівний світ панни.

Завдання уроку: 1. Повторити стійкугравцяпанни.

                             2. Навчитися розміщення гравця на ігровому майданчику.

                             3. Рухливагра«Мисливецьізвірі»,«М’яч ведучому, «Хто найвлучніший?».

Тип уроку: навчально-ігровий.

Інвентар: футбольні м’ячі, фішки.

Місце проведення: спортивний майданчик.

Детальніше: Урок фізкультури 5 клас