Відвідувачі
110
Статті
1093
Перегляди статей
356683

укрмова 8 клас

 

Конспект уроку

з української мови у 8 класі ( індивідуальна форма навчання.

Учень Столяров Ілля.)

Вчитель: Громей К.В.

Тема уроку : Письмовий твір-опис місцевості (села) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.

Мета: поглиблення знань про стилі та типи мовлення, вдосконалення навичок створення власних творів-описів місцевості в художньому стилі на основі особистих спостережень і вражень, розвивати мовленнєво-комунікативні вміння, навички творчої самостійної діяльності учнів ; виховання патріотизму, любові до рідного села.

Тип уроку: розвиток мовлення .

Детальніше: укрмова 8 клас

Година спілкування 5 клас

Година спілкування 5 – Б клас

Асистент вчителя: Громей К.В

Тема: Права дітей.

Мета: Ознайомити дітей з основними положеннями конвенції ООН « Про права дитини» ; виховувати непримиренність до протиправної поведінки і повагу до законів України; стимулювати творчу і соціальну активність та ініціативу підлітків.

Форма проведення: Тренінг.

Обладнання: Чарівна скринька з дзеркалом, виставка дитячих малюнків, плакати Наші правилаПравове дерево, Наші очікування, аркуші кольорового паперу, фломастери, маркери, ножиці скотч.

Детальніше: Година спілкування 5 клас

Рід іменників

Конспект уроку з української мови в 6 – Б класі ( інклюзивний клас)

Вчитель: Гімчинська О.Г.

Асистент вчителя: Громей К.В

Тема. Рід іменників. Іменники спільного роду

         Мета: повторити й поглибити знання учнів про іменник як частину мови, сприяти зміцненню навичок визначення роду іменників, сформувати поняття про іменники спільного роду; розвивати вміння знаходити іменники чоловічого, жіночого, середнього і спільного роду у висловлюванні, визначати їх роль у реченнях; виховувати повагу до дорослих, любов до рідного краю.

         Обладнання: підручники, таблиці.

         Тип уроку: урок засвоєння нових знань. 

Детальніше: Рід іменників

Урок української літератури

Урок української літератури 8 клас

(індивідуальна форма навчання)

Столяров Ілля

Вчитель: Громей К.В.

 

Тема: Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу.

Мотив гармонійного єднання людини з природою у вірші «Давня весна».

Мета:

   Вміти розповідати про життєвий і творчий шлях Лесі Українки,

її багатогранну особистість; розкрити через поезію відповідність між певними поетичними рядками й фактами з життя Лесі Українки;удосконалювати вміння виділяти основні мотиви у поезії письменниці, навички виразного читання поетичних творів; розвивати усне мовлення учня, збагачувати словниковий запас;розвивати вміння доводити власні думки, спостереження, наводячи переконливі аргументи; виховувати віру в себе та власні сили, прагнення до гармонії з собою та світом, любов до природи й мистецтва.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Обладнання: фото Лесі Українки, її родини та міст, де вона бувала, ілюстрації з

                         пейзажами весни, презентація, підручник, ноутбук.

Хід уроку

І.       Організація класу.(1 хв.)

  1. 1.З’ясування емоційної готовності учнів до уроку.

Учитель:

Доброго дня. Перш, ніж ми розпочнемо пізнавати чарівний світ художнього слова, виконаємо дуже потрібне завдання: налаштуємо свій емоційний настрій так, щоб праця на уроці була цікавою, творчою, ефективною.

        (Учень малює смайлик або квіточку для свого товариша або для вчителя на знак щирості, дружнього ставлення один до одного ).

Детальніше: Урок української літератури

Година спілкування

Година спілкування 5 – Б клас

Асистент вчителя: Громей К.В

Година спілкування «Кожна дитина – це цілий світ. Освіта, повага і рівність для всіх. »

Мета: показати певні рівні толерантної поведінки людини; показати, розвивати вміння аналізувати, вибирати правильну позицію,бачити індивідуальне в кожній людині; виховувати спостережливість, уважність до інших людей, здатність бачити і розуміти відмінність іншої людини від себе, вчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі; виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість; виховувати почуття взаємодопомоги та дружнього прийняття іншої людини, почуття відповідальності за свої вчинки; сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки.

Обладнання: презентація, мультфільм, пісні, долоньки, завдання в конвертах

Ми всі такі різні, але кожен прекрасний по-своєму.

Хід заняття:

І. Організаційний момент

Привітання у колі.

(Діти співають пісню «Усмішка»)

- Скажіть, як ви думаєте, настрій для людини важливий? Важливу справу легше починати в гарному настрої, чи, можливо, це не має значення? А чому ? (Відповіді дітей)

- Буває прокидаєшся, а настрій – не дуже…Як можна його покращити собі або своєму другові? (Відповіді дітей)

- Правильно. Навіть посмішка чи гарні слова можуть покращити настрій.

Детальніше: Година спілкування