- Відвідувачі
- 110
- Статті
- 1093
- Перегляди статей
- 356677
Виховний захід
- Деталі
- Створено: П'ятниця, 01 грудня 2023, 08:48
- Останнє оновлення: Середа, 03 січня 2024, 10:46
- Перегляди: 29
Сценарій
Родинне свято
«Наші бабусі»
1 «Ведучий. На рушнику лежить хлібина
Як символ святості життя
Це твій достаток Україно Це наше з вами майбуття.
Правопис слів
- Деталі
- Створено: Середа, 29 листопада 2023, 07:09
- Останнє оновлення: Середа, 03 січня 2024, 11:00
- Перегляди: 26
УРОК 41. ПРАВОПИС СЛІВ ІЗ ПРЕФІКСАМИ пре-,при-
Мета: формувати в учнів уміння писати префікси й прийменники; ознайомити з правилами вимовляння і правопису, переносу слів із префіксами пре-, при-; збагачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову, вміння аналізувати; виховувати любов до рідного слова.
Обладнання: ребус, індивідуальні картки.
Тип уроку: комбінований урок.
Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна. Судовою.
народна казка
- Деталі
- Створено: Середа, 29 листопада 2023, 07:08
- Останнє оновлення: Середа, 03 січня 2024, 11:03
- Перегляди: 28
НАРОДНА КАЗКА — СКАРБНИЧКА МУДРОСТІ
УРОКИ 36-37. КОРЕЙСЬКА НАРОДНА КАЗКА «ЧИЙ ДАРУНОК НАЙКРАЩИЙ»
(переклад Катерини Антонович)
Мета: удосконалювати навички виразного читання тексту, вміння інтонувати речення, аналізувати прочитане, давати характеристику головним героям; учити розповідати про враження зі свого досвіду; формувати пізнавальні інтереси учнів; виховувати дружелюбність, наполегливість.
Обладнання: картки для групової роботи, ілюстрації до казок.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна.
математика
- Деталі
- Створено: Середа, 29 листопада 2023, 07:04
- Останнє оновлення: Середа, 03 січня 2024, 10:56
- Перегляди: 26
СУМА РОЗРЯДНИХ ДОДАНКІВ ТА ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ ДРУГОЇ СОТНІ.
РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ
Мета: продовжити роботу з нумераційною таблицею «Сотні. Десятки. Одиниці»; вчити учнів розкладати числа другої сотні на суму розрядних доданків; учити порівнювати числа другої сотні; удосконалювати вміння розв'язувати задач формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати охайність.
Обладнання: ілюстрації та роздавальний матеріал, кольорові цеглинки.
Тип уроку: комбінований урок.
Освітні галузі: математика.
Догляд за кімнатними рослинами
- Деталі
- Створено: Середа, 29 листопада 2023, 06:59
- Останнє оновлення: Середа, 03 січня 2024, 10:43
- Перегляди: 28
УРОК 38. ЯК ДОГЛЯДАТИ ЗА КІМНАТНИМИ РОСЛИНАМИ?
Мета:
- формування предметних компетентностей: розширити знання дітей про кімнатні рослини; навчити правильно доглядати за. ними; підвести учнів до розуміння того, що кімнатні рослини — це живі організми, що вимагають певного догляду; закріпити знання про основні потреби кімнатних рослин; розвивати пізнавальну активність дітей у їхній самостійній пошуково-дослідницькій діяльності; виховувати любов до рослин, бажання доглядати і дбати про них;
- формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях.
Обладнання: малюнки кімнатних рослин, клейонка на столи (З шт.), фартухи (б шт.), палички для розпушування, пензлики, серветки вологі, пульверизатор, поливальниці (3 шт.), рослини (3 шт.), збільшуване скло, мнемотаблиця.
Тип уроку: урок формування знань і вмінь.
Освітні галузі: соціальна і здоров'я збережувальна, природнича, мовно-літературна, мистецька.