Відвідувачі
110
Статті
1093
Перегляди статей
356677

Виховний захід

Сценарій

Родинне свято

«Наші бабусі»

 

1     «Ведучий. На рушнику лежить хлібина

Як символ святості життя

Це твій достаток Україно Це наше з вами майбуття.

Детальніше: Виховний захід

Правопис слів

УРОК 41. ПРАВОПИС СЛІВ ІЗ ПРЕФІКСАМИ пре-,при-

Мета: формувати в учнів уміння писати префікси й прийменники; ознайомити з правилами вимовляння і право­пису, переносу слів із префіксами пре-, при-; збагачувати словниковий запас; розвивати літературну вимову, вміння аналізувати; виховувати любов до рідного слова.

Обладнання: ребус, індивідуальні картки.

Тип уроку: комбінований урок.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна. Судовою.

 

Детальніше: Правопис слів

народна казка

НАРОДНА КАЗКА — СКАРБНИЧКА МУДРОСТІ

УРОКИ 36-37. КОРЕЙСЬКА НАРОДНА КАЗКА «ЧИЙ ДАРУНОК НАЙКРАЩИЙ»
(переклад Катерини Антонович)

Мета: удосконалювати навички виразного читання тексту, вміння інтонувати речення, аналізувати прочитане, давати характеристику головним героям; учити розповідати про враження зі свого досвіду; формувати пізна­вальні інтереси учнів; виховувати дружелюбність, наполегливість.

Обладнання: картки для групової роботи, ілюстрації до казок.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.

Освітні галузі: мовно-літературна, соціальна.

Детальніше: народна казка

математика

УРОК 56. РОБОТА З НУМЕРАЦІЙНОЮ ТАБЛИЦЕЮ «СОТНІ. ДЕСЯТКИ. ОДИНИЦІ».
СУМА РОЗРЯДНИХ ДОДАНКІВ ТА ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ ДРУГОЇ СОТНІ.

РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ 

Мета: продовжити роботу з нумераційною таблицею «Сотні. Десятки. Одиниці»; вчити учнів розкладати числа другої сотні на суму розрядних доданків; учити порівнювати числа другої сотні; удосконалювати вміння розв'язувати задач формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення; виховувати охайність.

Обладнання: ілюстрації  та роздавальний матеріал, кольорові цеглинки.

Тип уроку: комбінований  урок.

Освітні галузі: математика.

Детальніше: математика

Догляд за кімнатними рослинами

УРОК 38. ЯК ДОГЛЯДАТИ ЗА КІМНАТНИМИ РОСЛИНАМИ?

Мета:

  • формування предметних компетентностей: розширити знання дітей про кімнатні рослини; навчити правильно доглядати за. ними; підвести учнів до розуміння того, що кімнатні рослини — це живі організми, що вимагають певного догляду; закріпити знання про основні потреби кімнатних рослин; розвивати пізна­вальну активність дітей у їхній самостійній пошуково-дослідницькій діяльності; виховувати любов до рослин, бажання доглядати і дбати про них;
  • формування ключових компетентностей: спілкування державною мовою; уміння навчатися впродовж життя; компетентності в природничих науках і технологіях.

Обладнання: малюнки кімнатних рослин, клейонка на столи (З шт.), фартухи (б шт.), палички для розпушу­вання, пензлики, серветки вологі, пульверизатор, поливальниці (3 шт.), рослини (3 шт.), збільшуване скло, мнемотаблиця.

Тип уроку: урок формування знань і вмінь.

Освітні галузі: соціальна і здоров'я збережувальна, природнича, мовно-літературна, мистецька.

Детальніше: Догляд за кімнатними рослинами